Persoane interesate

miercuri, 29 februarie 2012

Machiajul zilei - orange old brick

 







 Am folosit trusa Storm (Merci Ankule :*) si 2 farduri terracotta de la Flormar (102 ud, 108 uscat) . 


Nu stiu cum am reusit dar rezultatul final seamana izbitor cu un machiaj ( il numeam banal :))) pe care l-am realizat acum cateva saptamani, atunci am folosit total alte farduri si totusi seamana  :))
 _____________

Un năsuc roz :


26 de comentarii:

  1. ce scump e ala micuuuuuuuuu'~~~
    Mi se pare mie, sau seamana cu "Copper all the way", not sure ...?
    Oricum, te prinde machiajul, me likey :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seamana putin si cu acela ...
      Nu stiu cum reusesc,zau. Daca planuiam sa fac unul asemanator nu-mi iesea, nici din 5 incercari.... cred ca subconstientul meu prefera acest machiaj si indiferent de culorile alese, ajung la acelasi rezultat, iar si iar :))
      Baiatul isi cauta stapani, apropo :)

      Ștergere
  2. Sa sti ca seamana;)) dar oricum este superb...imi place foarte mult ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mersi Claudia :) Am pasit impreuna cu voi in anotimpul meu de suflet....

      Ștergere
  4. Foarte fain machiajul...
    Vreau si eu un hamsterel :( Da al meu tata nu concepe animale de casa la bloc :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand vorbim de animale la bloc la modul general, are draptate INSA cand vorbim de hamsteri pitici, crede-ma ca sunt cumintei si sunt usor de intretinut.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. :d thanks !!! asa cum am scris si pe facebook, e siiiimplu de executat

      Ștergere
  6. Foarte frumos machiajul, o primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miha, acelasi lucru iti doresc si tie, o primavara frumoasa si plina de momente magice.

      Ștergere