Persoane interesate

joi, 2 februarie 2012

Machiajul zilei - sparkle shades of green

Machiaj realizat doar cu farduri sidefate din paleta Me, myself & eye, sa fi sarit calul oare ? 
Atata timp cat e purtat seara, eu zic ca .....nu :))











28 de comentarii:

  1. mie imi place, chiar merge pentru seara [:X]

    RăspundețiȘtergere
  2. Verdele ala e super,si eu vreau :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e faina faina trusa :)
      apropo, am terminat de postat accesoriile ...

      Ștergere
  3. foarte frumos, iti sta nemaipomenit

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca merge si pentru zi, mai ales cum sunt eu ca port ochelari :D
    foarte frumoasa combinatia si executia :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu port, teoretic ca practic ....
      Am lentilele cu tente roz si ....imagineaza-ti cum mi-ar sta cu machiajul asta verde :)) Nici nu stii la ce sa te uiti intai, la lentile, la machiaj :)))

      Ștergere
  5. Superb machiajul iar culorile sunt fumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e minunata trusa sa stii :) Toate pastilutele sunt faine, nu numai pastilele folosite acum. Merci Marilena :)

      Ștergere
  6. Yuhuu tie si cu nuante de verde iti sta super! Ma bucur tare mult ca postezi machiaje,imi plac mult!Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incep sa ma obisnuiesc, pana acum ma feream de verde ca Tommy de apa :)) ce comparatie am facut, haha.

      Ștergere
    2. Haha :)) Tommy sa stii ca nu se fereste chiar asa mult de apa.Deja la cate bai i-am facut a inceput sa se imprieteneasca asa cu ea :))

      Ștergere
  7. Deci asta e my 2nd favorite :) Imi place asa muuultt!! Imi place precizia ta cu tusul. Ce tus folosesti? Si fiindca am vazut in wishlistul tau te anunt ca in noul catalog de la Avon a aparut Mascara Supershock in tub negru.(in caz ca inca nu l-ai cumparat)
    P.S. Eu inca nu am acesta paleta de la Sleek :( Dar cu siguranta o sa mi-o iau :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi doresc sa-l testez insa indiferent de cat e de bun, tot la o mascara waterproof ma intorc. Imi lacrimeaza ochii foarte des asa ca nu-mi permit sa folosesc mascara in varianta normala.
      Legat de tus, este vorba despre cel de la Farmasi, cu pensula normala. La cei 8 lei pe care ii dai primesti un produs chiar bun pot spune. Singurul minus pe care il gasesc este ca nu e waterproof, raman des fara codite.
      Sa nu eziti, e faina tare paleta :)

      Ștergere
    2. Eu am tus de la ELF si mie mi se pare bun (e tot 8 lei)doar ca eu nu am asa precizie.
      Nu ti-as recomanda atunci acel rimel... Daca iti intra in ochi ustura rau de tot. Am patit-o eu o data cand am plans si eram data cu el. Depinde cat de tare iti lacrimeaza ochii, mie imi lacrimeaza de la frig dar nu am avut probleme cu acest rimel.

      Ștergere
    3. Frig, soare, praf sau orice adiere de vant. Am renuntat si la fardul aplicat pe pleoapa inferioara, se scurgea impreuna cu lacrimile colorate de mascara :)) . Fantastic look ...
      Tusul de la Elf e pigmentat ? Auzisem ca e cam gri in comparatie cu altele...in fine, important e sa iti placa tie nu ?
      Legat de precizie, practice makes perfect :D

      Ștergere
    4. E putin mai apos ca alte tusuri...dar e pigmentat.Mie imi place :)

      Ștergere
  8. vai cât îmi place! și ai folosit nuanțele alea demențiale de verde :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Almi, daca posta ta lucreaza maine, fugi dupa pachet :) Ar fi trebuit sa ajunga de ieri( joi) . Ce nerabdatoare sunt :)

      Ștergere
  9. Imi place combinatia de culori care ai folosit-o ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Juliet :)
      Nice to " meet " you , e primul comentariu postat in coltisorul meu :)

      Ștergere
  10. Ce faain e.. Ma duce cu gandul la primavara..
    Esti o norocoasa, iti sta superb cu verde!
    Eu nici nu pot sa ma apropii de el.. sau de albastru :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoasa e trusa aia, de mult am pus ochii pe ea :))
    Iti sta bine asa, pup :*

    RăspundețiȘtergere