Persoane interesate

sâmbătă, 25 februarie 2012

Premiu Flormar (farduri terracotta) + un machiaj natural

    Joi dimineata mi-am inceput ziua cu dreptul, am avut placerea sa descopăr (multumesc Alexandrei, la ora aia abia imi aminteam cum ma cheama )ca am fost norocoasa si am castigat premiul oferit de Flormar Brasov cu ocazia împlinirii a 12 luni de cand produsele lor se gasesc si la noi in oras, in Real si in Carrefour mai exact. Entuziasmul meu a fost la cote maxime pentru ca imi doream de ceva timp sa le incerc. În după-amiaza aceleiași zile m-am și prezentat la stand împreună cu Dana pentru a-mi ridica premiul:10 farduri terracotta .

 
 
 

 
Farduri pe care le-am depotat, suportul pentru stand fiind mult prea mare si inutil pentru mine.


Am incercat să fac si swachuri pentru că  am observat că puneti mare preț pe ele. Sunt facute fara o baza sau primer ci asa...naturel :)) In afara de fardul albastru toate imi plac si nu exagerez. Pana acum le-am folosit doar uscate, urmeaza ca zilele urmatoare sa le încerc si umede. Pastilele 102, 108, 101 si 109 pot spune ca sunt preferatele mele.

Care sunt nuantele care vă fac cu ochiul ?(codurile sunt mai sus)

Fiind bombate, acestea nu incap într-o trusă goală sau carcase pentu cd așa căăă, până le găsesc o căsuță decenă trebuie totuși să le adăpostesc(de condiții vitrege, haha) undeva .  Îmi întrebam  "happy vecina" dacă se întâmplă să aibă o cutie metalică și pac mi-a venit o idee :

 E o idee bună sau nu pentru ceva provizoriu ? haha :)) Daca decorati frumos suporturile pt cd zău ca vor arăta exelent. Fie le pictați, fie la decorati cu panglici, sclipici etc. Daca nu aveți idei, pot face un tutorial demonstrativ :)

Vă promisesem un machiaj de zi, nu ? L-am purtat acum aproximativ o săptămână, la ultimul examen:


Am folosit o trusa P 045 de la Flormar si Q05 de la Isabelle Dupont




23 de comentarii:

  1. wow,ce mari sunt:)) e tare ideea cu suporturile pentru cd :) mie imi plac:103,108

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Ce pot sa spun, a fost ceva de moment :))
      si 103 e fain, mai ales in combinatie cu 102 ...daca imi iese ceva decent postez pe blog :)

      Ștergere
  2. Ti-ai luat quartetul mult dorit :D.
    Sa te bucuri de premiu. Nuantele sunt delicioase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne cat am tanjit dupa el, am momente in care ii scot capacul si admir culorile minute in sir :))I'm nuts !!!
      Nu stiu de ce nu l-am cumparat mai devreme, doar nu a costat mult....

      Ștergere
  3. felicitari!!! sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. WOW! Sunt superbe toate, sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, chiar toate toate ti-au placut ? :) Nu esti pretentioasa observ .

      Ștergere
    2. yup, toate ...chiar si cel albastru :P

      Ștergere
  5. Oh wow ce frumoase sunt. Vreau si eu 102, e gorgeous.
    Mi se par cam scumpe totusi, parca sunt 30 ron, nu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dinte toate toate, 102 e de departe cel mai tare, imi plac laa nebunie machiajele cu macar putin portocaliu sau o nuanta mai peachy.
      Legat de pret nu stiu sa-ti spun sigur si decat sa te induc in eroare mai bine tac si ma voi interesa zilele urmatoare.

      Ștergere
  6. Mie-mi plac toate:))
    Sa le folosesti sanatoasa:*
    PS: Finut machiajul, mi se pare ca te reprezinta:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca ai mare dreptate, ma simt foarte bine cand port un machiaj asemanator. Nu sunt prea curajoasa asa ca de cele mai multe ori nu ies cu machiajele dramatice pe care le postez pe blog. Prefer unul discret care sa-mi scoata in evidenta ochii si cam atat :)

      Ștergere
  7. wow wow wow :X
    buna ideea cu suporturile de cd
    102 si 108 au o culoare geniala :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 108 e satinat asa ca il folosesc si ca iluminator :)
      merci Karina !

      Ștergere
  8. Mama ce frumoase sunt!!!:X:X:X
    Wow!Arata super,toate!
    Sa le folosesti cu mare drag!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Ceeee frumoaseeeee sunttttt!!!
    Par foarte mari...câte grame are un fard?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau dar nu iti pot raspunde, eu am primit aceste testere asa simple, nu scrie nimic pe ele si nici pe suportul pentru stand. M-am uitat pe siteul lor insa nu mentioneaza cate grame are un fard.

      Ștergere
  10. Felicitari...... sa le folosesti cu multa placere !

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Am un feon cu aer foooarte cald. Poti incerca cu bricheta sau, mai comod, cu o lumanare pastila. Daca nu cunosti metoda uite un tutorial : http://www.youtube.com/watch?v=pp74p0qi1oE

      Ștergere