Persoane interesate

duminică, 15 iulie 2012

Manichiura zilei - Metallic feeling

Inca de la prima folosire aceasta oja m-a dat pe spate atat cu sclipirea ei cat si cu incapatanarea de a ramane intacta pe unghiile mele de....aproape 6 zile. E ceva nu-i asa ? M-a costat o avere, in jur de 30 lei.....pardon, 3 lei !


cu blitz :


Produse folosite : 



PS - am deschis un blog pe post de galerie, pentru brasovencele ce au nevoie de un machiaj cel putin decenthttp://dragonfly-makeup.blogspot.ro/ 
 

20 de comentarii:

  1. haha ojele astea metalice rezista si rezista si rezista! Si eu am una aurie si rezista foarte bine. Dar si cand o stergi, nu e greu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. True, se curata destul de greu dar daca lasi discheta pe unghie vreun minut-doua imediat ai rezolvat.
      Rabdare si tutun !

      Ștergere
  2. foarte, foarte faina :) trebuie sa caut si eu oja aia Rapsodi :) pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa.nu am vazut asa oje.xoxoo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca stai in Buc asa ca ti-as sugera sa cauti pin magazinele de la metrou.

      Ștergere
  4. Ojele acestea sunt cele mai bune si nu costa asa de mult ca altele renumite, asa ca atunci cand te plictiseste de ea imediat o poti schimba fara regrete ca ai cheltuit tot salariul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeap, nu tot ce e ieftin e prost, valabil si invers.

      Ștergere
  5. ai un blogaward de la mine pe blogul meu becoming-a-diva.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sar'naaaaaaa, primesc cu drag aceste premii virtuale insa nu le onorez, sa nu te superi.

      Ștergere
  6. Ai un blog award de la mine http://valentinabucur.blogspot.ro/2012/07/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he , merci ! Ma bucur pentru gest insa nu onorez premiile din lipsa de timp.

      Ștergere
  7. Eu nu gasesc la mine in oras oje Rapsodi din pacate.. Dar am gasit alte cateva branduri no-name, foarte ieftine care arata superb si rezista eroic cateva zile pe unghii! (Natty, Orkide, CR).. Si toate la 2 lei! :O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi organiza un giveaway in care voi include oja Rapsodi, curand.

      Ștergere
  8. Arata foarte super oja aia, i love it :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciudat e ca n-am mai purtat-o de atunci....mereu incerc nuante noi. Hmmm maine stiu ce manichiura voi face :)

      Ștergere