Persoane interesate

duminică, 12 august 2012

Manichiurile din ultima perioada


 Degradeuri realizate cu tehnica buretelului, eu am folosit unul pentru vase deoarece e mai poros. Urmeaza sa incerc si cu cel pentru fond de ten. 
Este modelul ce s-a bucurat de cel mai mare succes eveeer. Am primit atatea complimente incat mi-am zis ca trebuie sa repet tehnica ori de cate ori am ocazia. Ce-i drept, este spectaculoasa si destul de usor de realizat. E nevoie doar de rabdare :)
 
messy huh ? ^^^^

rezultatul final : 




Dupa cateva zile am folosit acea tehnica cu ziar, am fost rugata sa explic pasii de atatea ori incat nu m-as mira daca ii visez noaptea. Fetele mele au incercat la randul lor tehnica si-au fost tare incantate de rezultat. 




A mai trecut o saptamana si-am zis ca trebuie sa incerc ceva nou, o oja puternica. Am ales una de la She cu reflexii, draguta insa rezistenta a lasat de dorit. Pozele sunt facute a doua zi si deja varfurile unghiilor erau tocite. Uhhh !



Si ca sa mai bifez una din sarcinile pe care le aveam in plan, anunt brasovencele ca pot castiga un machiaj lucrat de mine. Concursul se desfasoara pe Facebook si trebuie sa respectati 2 reguli simple. 

 
Pentru inscrieri, click AICI !

*******
 Daca tot am deschis subiectul, va anunt cu entuziasm ca de cateva zile am deschis un alt blog, e o galerie in care am postat  machiajele proprii si transformarile de tipul " before-after" . Daca doriti o programare, tot aici veti gasi toate informatiile de care aveti nevoie.

Duminica faina !!! 




24 de comentarii:

  1. ce unghiuteeeeeeee frumoaseeeee :x
    cred ca sunt singura varza la manichiura cu burete? :))
    uite ce .... varza sunt eu : http://maripossaaa25.blogspot.ro/2012/06/curcubeu-pe-unghii.html


    xoxo :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei nah, ti-au iesit chiar bine, really Malina :)
      Poate ca trebuia sa mai insisti putin pana culorile se blenduiau mai bine, atata tot. Ai udat buretelul, nu ?

      Ștergere
    2. l-am udat dar degeabaaaaaaaa :(

      Ștergere
    3. Atunci incearca cu buretele de bucatarie, pana la urma sunt sigura ca-ti va placea rezultatul.
      Azi voi repeta experienta,insa nu stiu cu ce culori. Hmmm....

      Ștergere
  2. M-am uitat si eu la oja aia de la S-he si am vrut s-o iau, mi s-a parut foarte frumoasa culoarea ... in final n-am luat-o, pacat ca nu rezista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca aspect (reflexii, nuanta) pot spune ca e piesa de rezistenta a colectiei mele. E chiar spectaculoasa, uneori o admir timp indelungat si ma multumesc doar cu faptul ca e a mea.

      Ștergere
  3. Ce super ti-au iesit primele. Bravo!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare e accea cu burete,ti-au iesit super!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu gradient nails dar nu stiu sa fac :( tie ti-au iesit minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti ies sau nu stii pasii ? :)
      Thanks Ioana !!!

      Ștergere
  6. Trebuie sa incerc si eu cu buretele..acum sunt la splatter :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare frumos ti-a iesit cea in degrade!

    RăspundețiȘtergere
  8. primele doua imi plac ff mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Care e tehnica pt manichiura in degrade?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.youtube.com/watch?v=SZu87YRDRhA&feature=related

      Ștergere
  10. am incercat pana acum tehnica cu ziarul in apa, nu alcool, si nu m-a multumit ca imi ramaneau bucatele de ziar pe unghie, nu se transfera cum trebuie pe toata suprafata.
    a doua tehnica e pe lista, trebuie sa iasa ceva :P

    multumesc pentru comentariu sa stii ca purtam/port unghiile cu rosu, deci nu ma deochi :D

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de frumoase ti-au iesit cele cu buretelul! Am tot zis ca fac si eu dar acum ca le-am vazut pe ale tale clar nu mai aman, sunt superbe! :)

    RăspundețiȘtergere