Persoane interesate

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Autumn leaves


Helloo mandrelor !!! 

A venit timpul si pentru cea de-a doua colaborare intre bloggerite, bine...pentru mine,  ele participa la astfel de provocari de mult timp.  Tema fiind " Autumn leaves " , m-am tot gandit cateva zile cam ce as putea sa postez. Hmmm......greu !
 Pana una alta, va prezint bannerul realizat din nou (spun "din nou" pentru ca tot ea l-a realizat si pe cel de la editia trecuta), de frumoasa si talentata Anca (de la)  http://xmakeupyourmindx.blogspot.ro/ 



Incep cu un machiaj, nu tocmai purtabil.....se vrea mai artistic. Pe pleoapa de jos e un degrade ce incepe din coltul interior al ochiului si ajunge firav pe tampla, insa pentru ca in poze nu se vede cum trebuie, am avut grija sa decupez ce nu mi-a placut.  Mereu am zis ca nu mai pozez machiaje pana nu imi cumpar alt aparat .....dar ma pot abtine ? Nu ! In pliu, unde vedeti gri e de fapt un verde fumuriu. Ha ha, how lame is that ca trebuie sa explic fiecare nuanta, bbrrr ?!?!



Pentru realizarea lui am folosit numai farduri Flormar, cele doua palete din gama Pretty si un fard  mineral verde despre care puteti afla mai multe aici !


+++++++++
Manichiura e simpla de tot, n-am prea avut timp si chef sa bibilesc un model mai complex. Rezultatul e chiar frumusel, zic eu : 



Am folosit urmatoarele produse [cifrele reprezinta nr de straturi  2-1-2 (baza+ top coat)] :

+++++++
M-am uitat printre accesoriile ce sunt in stoc si-am gasit cateva care se potrivesc ca o manusa temei noastre de azi. Tin sa specific pentru noii mei vizitatori ca nu sunt cumparate din alta parte ci sunt lucrate de mine (pt mai multe modele sapati prin postarile blogului). In postarea trecuta ma intrebare cineva si-am zis sa mentionez si treaba asta acum, aici.  

Inele reglabile, lipite bine-bine cu rasina.

Pretul buc 20 lei



Mai este disponibil acest colier, cu texturi de frunze autentice (pret 18 lei). Pentru mai multe detalii, click aici !


Un set in culorile toamnei, la care tin foarte mult (pret 30 lei). Pentru mai multe detalii/poze click aici !

Cel mai tomnatic accesoriu- eveeer !!! (pret 24 lei ) Pentru mai multe detalii/poze click aici !


Piesa de rezistenta a acestui anotimp, setul " Toamna tarzie" (pret 59 lei) . Pentru mai multe detalii/poze click aici !


Va mai prezint un set numit " Fior de toamna" cu o textura delicioasa, ca de prajituri (pret 36 lei ). Pentru mai multe poze/detalii click aici !!!
 


Inchei postarea cu un colier verde verde (pret 22 lei) iar pentru mai multe poze/detalii puteti da un click aici !!!  

- NU exista comanda minima .
- daca nu locuiesti in Bv, voi trimite comanda prin Posta Romana, iar la costul accesoriilor se vor adauga 8 lei pentru transport ( puteti efectua comenzi comune iar taxa  se imparte la nr persoanelor care efectueaza comanda)
- in 3-4 zile lucratoare comanda va ajunge la destinatie
- fiecare comanda beneficiaza de o mica atentie lucrata cu grija
adresa contact :dragonfly.accessories@yahoo.com

Celelalte bloggerite participante sunt : 


PS- pe pagina de Facebook am scos la bataie un pandant moz (mov + roz) si va puteti inscrie dand un click AICI !!!!



35 de comentarii:

  1. Imi plac mult unghiutele , e tare draguta oja Rimmel. De machiaj nu mai zic , este superb ! Si data trecuta m-ai omorat cu inelele alea frumoase si acum o faci iar :) Sunt superbe , felicitari pentru ceea ce faci ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, e mare lucru sa-ti placa toate :) I feel good, tana na na na naaaa !! :)))

      Ștergere
  2. vaai <3 deci makeup superb, unghiute superbe iar inelele sunt to die for <3...imi plac si celelalte accesorii insa inelele in mod special <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he si eu am o boala pentru inele :)
      Sar'naaaaa !!!

      Ștergere
  3. Ba nu e mediocru deloc machiajul, e chiar corect realizat si e ceva ce eu as purta. P.S.: Cred ca am gasit un dupe pentru oja ta, e vorba de Flormar Supershine U30.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cautat oja si sa stii ca seamana si chiar iesi mai castigata ....in sensul ca folosesti o singura oja, nu 2 ca mine.

      Ștergere
  4. E foarte frumos machiajul si se vede ca e verde fumuriu, nu gri! :))

    Si oja - adica combinatia - e bestiala!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu as purta machiajul acela :D !!! E superb ,serios ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Colierul negru e frumos rau, se potriveste cu machiajul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As avea cateva adjective pentru el dar stii cum e, orice mama isi lauda puiul asa ca mai bine va las pe voi sa-l descrieti :)

      Ștergere
  7. Nu ma pot decide...si manichiura si machiajul...dementialeeee!
    Imi plac mult, mult.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci tuuuu, da TUUU, meriti sa fii batuta in piata publica din Brasov! Cu farduri!!! A iesit bestial machiajul, eu nu pot nici macar sa visez sa fac asa ceva in vecii vecilor! Esti absolut incredibila, so shut up :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Holy cow Ankule, dar tu ai imaginatie....nu gluma. Bataie cu farduri...nici in 234 de ani nu-mi trecea prin cap o pedeapsa ca asta. Uite de-aia'mi place mie de tine !!! Tiii la ea !
      Daca exersezi des, o sa poti...bag mana'n foc pentru tine !

      Ștergere
  9. Foarte frumos machiajul ! Siunghiutele ... <3

    RăspundețiȘtergere
  10. machiajul e demential! dar de la tine ma asteptam :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Really really ? :o !
      I FEEL GOOD, TANA NA NA NA NA NAAAAAAAAAA !!! :)))

      Ștergere
  11. ciocolatiul ala din machiaj arata delicios, acum imi dau seama ca nu am mai mancat ciocolata de prea multa vreme, mi-ai deschis apetitul!

    manichiura este preferata mea.

    dar sa stii ca si accesoriile arata bine, mai ales primul colier, cand l-am vazut pe al doilea m-am gandit ca trebuie sa am de la tine, un inel si niste cercei pe burgundy. o sa te contactez cand sunt pregatita :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu-mi spui ca esti la cura. Sau....nici tie nu-ti prea place ? Astfel am avea ceva in comun, he he.

      Well, pe mine ma gasesti in preajma, cand te hotarasti stii unde ma gasesti !

      Ștergere
  12. Buna,

    Am citit cateva articole de pe blogul tau si mi s-au parut foarte interesante. Si eu am un site de produse cosmetice cand ai timp intra pe site-ul meu si spune-mi cum ti se pare...Multumesc...

    ProCosmetic
    http://www.procosmetic.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. Machiajul arata foarte bine (nu stiu de ce tot il critici :P) si unghiutele la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai critic , gata :)
      Si acum am oja pe unghii, are cel putin 7 zile saraca.

      Multumeeeeeeesc !!!!

      Ștergere
  14. Si mie imi place machiajul mult, iar oja e deosebita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ai vrut sa scrii "ojele " ca n-am avut norocul sa folosesc doar una, m-am chinuit cu 2 .
      Merci Adelina !!!

      Ștergere
  15. Great post!!!!! :)
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    RăspundețiȘtergere