Persoane interesate

vineri, 5 octombrie 2012

Colaborare bloggerite : Gradient Day


Nici ca se putea mai bine, asa-i ? De-a lungul timpului am dezvoltat o afinitate pentru degradeuri, imi place ca trecerea dintre culori sa fie mereu lina, insesizabila. Cred ca lucrul asta reiese atat din machiajele mele cat si din accesoriile din argila polimerica pe care le lucrez cu drag. 
Degradeurile sunt....my thing, ma reprezinta. Tocmai de aceea am investit ceva mai mult timp in pregatirea acestei postari. 
Tot ce veti vedea mai jos a fost realizat in zile diferite, atunci cand mi-a permis timpul si mai important- cand am avut chef.


-dragutul banner a fost realizat de Alexandra -


Incep prin a va prezenta un machiaj fumuriu ( tip smokey eyes) folosind diferite nuante de verde si  doua nonculori : alb si negru. 






Produse folosite :

Flormar       - Precision Artliner (tus negru rezistent la apa)
             - Turbo Boost (mascara rezistenta la apa)
      - Trusa farduri  Pretty Compact P 44

                                                                            
                                         Elf          - Kit sprancene , nuanta medium
                                                       - primer de ochi, nuanta Sheer (am uitat sa-l includ in poze)

                                       Sleek          - Paleta farduri Me, Myself & eye
                                                          - Paleta farduri Glory

                                    
                                         Nyx          - creion Jumbo (topit), nuanta milk



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Din aceasta colaborare manichiura mi-e cea mai draga, trebuie sa recunosc. Am reusit sa fac o combinatie dementiala. 

Produse folosite

 Rezultatul : 






Partea de handmade :D

M-am jucat cu argila pana am ajuns la urmatorul degrade :


Produsul finit : 
 In caz ca va intrebati, gropita din inel e foarte putin sesizabila in realitate.


  Am folosit argila polimerica (fimo), pigmenti si o baza de inel din bronz. Pret 20 lei
Este reglabil, deci potrivit oricarui deget :) 


Ce v-a placut mai mult, machiajul, manichiura sau inelul ?

Bloggeritele cu care am colaborat sunt : 

26 de comentarii:

  1. Ce frumoase sunt toate,si machiajul si manichiura,de inel nici nu mai zic,superb!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ti-a iesit demential manichiura! Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. superb machiajul <3 dar si unghiutele :x

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos si machiajul si manichiura insa inelul este mortal :x...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar tu esti talentata rau de tot. :))
    Felicitari! Nici nu pot sa spun ce imi place mai mult, pentru ca imi plac toate. :):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate sunt frumoase, dar inelul e bestial!

    RăspundețiȘtergere
  7. vai! toate imi plac! combinatia de oja e minunata. imi place tare mult cum se reflecta griul de pe varfuri. iar cireasa de pe tort e ineluuul!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi :D O sa mai lucrez si pe alte culori, azi cel mai probabil .
      Griul ala e asa de sclipicios in realitate, merita cumparat.

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa aceasta postare, e plina de culori bine alese.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar ai investit ceva timp in aceasta postare. Tot ce ai facut este extraordinar, insa cel mai mult ador manichiura. Ti-a iesit foarte bine; degrade-ul e foarte bine lucrat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine trebuie sa fie trecerea cat mai lina, daca nu e...sterg si o iau de la capat :)) Nu ma las !

      Ștergere
  10. Se vede ca ai pus suflet in postarea asta :)) Machiajul imi place foarte mult, cred ca o sa incerc si eu in perioada urmatoare ceva in nuante asemanatoare. M-ai facut sa imi doresc :))
    Unghiile si ele sunt tare simpatice chiar daca nu sunt eu mare fan al combinatiei de culori, trebuie sa recunosc ca degradeul e foarte misto..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am asa o presimtire ca ai exact nuantele folosite de mine, e ca ? Te stiu bazata cand vine vorba de palete :)

      O sa mai lucrez inele si pe alte culori, azi- maine :) poate ca iti vor face mai tare cu ochiul.

      Ștergere
  11. Ah, uitasem sa zic: Inelul e foarte tare! Daca o sa fac rost de banuti, o sa vreau si eu unul :))

    RăspundețiȘtergere
  12. nu pot alege intre manichiura... machiaj si inel.. toate sunt absolut superbe... felicitari..:)

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. imi place machiajul tau la nebunie!
    intr-un final am facut si eu postarea :D

    RăspundețiȘtergere