Persoane interesate

luni, 8 octombrie 2012

Colaborare intre bloggerite : Low Budget Beauty


Well, well, well...helloo again girls !
Colaborarea aceasta a fost cea mai dificila pentru mine deoarece a trebuit sa realizam un machiaj folosind produse cosmetice ce se incadreaza in suma de 100 lei. Timp de 2 zile m-am tot gandit ce as putea sa folosesc si am inceput o lista cu produse & preturi. Dupa multa taieturi, adaugiri m-am hotarat si iata ce a iesit : 

 

 Produsele folosite sunt

-fond de ten Revlon -ColorStay, nuanta Sand Beige, pret 40 lei 
- Pudra de orez 4,90 lei 
- Mascara Rimmel- ScandalEyes, pret 10 lei 
- Primer Elf , nuanta Sheer, pret 9 lei
-Creion Ada (aplicat ca baza si contur) , pret 1 leu
- Creion sprancene Farmasi , nuanta 03, pret 7 lei 
- Trusa de farduri Flormar, P 045, pret 22 lei 
- Ruj Avon- Color Trend, nuanta Winter Wine, pret ~ 10 lei
Total : 103, 90 lei

ps-  grija mare cu pudra de orez, aveti nevoie de o cantitate infirma pt a va acoperi toata fata , plus de asta , eu nu o recomand pt poze pentru ca devine vizibila .

Inainte de machiajul propriu-zis vreau sa vedeti  creionul Ada pe care l-am folosit. In dreapta e doar intins , in stanga serveste ca baza pentru maroul cu particule aurii de sclipici fin, din trusa p45 de la Flormar (trusa care cred ca ar trebui sa existe in portfardul oricarei fete).


Machiajul :



30 de comentarii:

  1. Ceee frumos ti-a iesit, iti vine tare bine. Eu tot un quad Flormar am folosit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat vin in inspectie :)
      Multumeeesc, m-am straduit :)

      Ștergere
  2. Pai .. sa stii ca nu prea se gaseste Colorstay cu 40 de lei. :)) Doar daca l-ai luat de pe vreun site. In magazine costa aproximativ 50-60 lei.

    Dar imi place machiajul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well....acum cateva sapt l-am luat cu 40 lei, nu din magazin ci de pe un blog, la care oricine are acces de altfel :) Nu e o sursa secreta :)
      Pentru cine nu stie : http://cosmeticerevlon.blogspot.ro/

      Ștergere
  3. Si eu tot cu 40 iau colorstay-ul, tot de pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blogul pe care l-am exemplificat mai sus , sau e vorba despre altul ?

      Ștergere
    2. Acela de mai sus, e singurul de care stiu.

      Ștergere
  4. Dragut machiaj...simplu si de efect! Ma gandeam, ca sa mai faci un pic de economie:), sa fi inlocuit creionul pentru spancene cu nuanta maro inchis din quad....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea ta nu e rea, numai ca acel maro nu e mat si....e prea inchis pentru mine, oricat l-as intinde .
      Merci Simi ! :)

      Ștergere
  5. iti sta foarte bine!
    xoxo
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu daca am trimis comentariul sau nu.. dar mai scriu o data :))). Imi place f mult cum te machiezi si te-as ruga mult sa imi spui ce gene la 2.5 lei folosesti, presupun ca luate de la un magazin oarecare, dar daca poti pune o poza cu ele de pe net sau un nume ceva, ar fi minunat.Felicitari pentru machiaje!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mada pe net nu le.am vazut asa ca o sa-ti trimit maine poze cu ele, sunt 2 tipuri. Partea proasta este ca s-au scumpit, 4 lei costa acum :(

      Ștergere
    2. nu are importanta, sunt superbe, cel putin asa arata la tine, eu le-am luat cu 20 pe ale mele si nu imi plac.Abia astept sa vad ce gene sunt si sper sa le gasesc si aici. Tu vezi adresa mea de e-mail sau ti-o las aici sa o vezi?

      Ștergere
    3. Uite modelul : http://i705.photobucket.com/albums/ww53/edithh55/danafolderNEpermanent035-1.jpg

      Eu le folosesc doar pentru poze pentru ca fiind din plastic atunci cand privesti in jos ele lucesc si nu prea e bine.

      Ștergere
  7. Ce-mi place! trebuie sa caut si eu creionul ala ada... e superb :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa si cand te gandesti ca numai 1 leu costaaa :x

      Ștergere
  8. Cat de smecher a iesit!!!! :D Iar trusa aia e absolut divina <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie'mi place trusa,la nebuniiiiie .
      Merci !!!

      Ștergere
    2. Salut!

      Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

      Numai bine!/
      Erasmusa

      Ștergere
  9. foarte frumos machiajul dar nici mascara nu e 10 lei si nici colorstay-ul nu e 40(indiferent ca il iei de pe site si platesti taxe postale, sau ca il iei din magazin cu 60 sau mai mult.

    RăspundețiȘtergere