Persoane interesate

marți, 6 noiembrie 2012

Cine spunea ca verdele si albastrul nu se impaca prea bine ? ?


Primul meu machiaj de tipul ' cut crease ' ,  l-am realizat urmarind acest tutorial. Doar m-am inspirat,  rezultatul e total diferit dupa cum puteti observa :))
Un lucru e cert, e loc de mai bine...





28 de comentarii:

  1. E absolut superb, se pupa foarte bine! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele doua culori se impaca exceptional. Foarte frumos acest machiaj! Ai facut cumva curs in domeniu, pentru ca arata foarte profesional!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, dar mi-ar placea sa ma perfectionez intr-o tehnica mai complicata, pe care putine persoane o stapanesc la ora actuala. Sunt o visatoare ...
      Sunt autodidacta de fel si am ajuns la acest nivel exersand pe ochii mei,in fata oglinzii. Totul a inceput acum aproximativ 3 ani.
      Thanks !

      Ștergere
  3. ca o pana de paun, foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc Delia, acum ca il revad ma gaandesc ca se poate si mai bine, muult mai bine. O sa mai experimentez...

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Helloo Deedee , ai disparut o perioada din blogosfera asa-i ?
      Merci !

      Ștergere
  6. Arata foarte bine.Imi place tare tare mult:*

    RăspundețiȘtergere
  7. ma duce cu gandul la sirene si bineinteles la Grecia; as purta machiajul asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de cute!
    Aeata foarte bine. Ai niste ochi superbi :*

    http://btl-allysa.blogspot.ro/
    e blogul meu... daca iti place as aprecia daca te-ai abona :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, acum ca il revad mi se pare tare uratel :))

      Ștergere