Persoane interesate

duminică, 11 noiembrie 2012

Machiaj Winter Plum


Hello,

Cred ca e prima oara cand postez duminica seara dar nah, e un inceput pentru toate nu ? In ultima perioada vremea de afara mi-a influentat alegerile in materie de farduri si mai ales de nuantele lor. Imi era tare dor sa folosesc argintiul din trusa Me Myself & Eye, e pigmentat si ofera un aer pretios, de gheata; uuuh I love it ! 

Poza de grup cu toate produsele folosite :


Fardul mono de la Flormar pe care il folosesc cel mai des : 


Fardul lichid  de la Yves Rocher cu care am realizat cele 4 bulinute de sub codita a fost achizitionat cu o revista. Mi-ar placea sa aflu daca il mai are cineva si daca da, cum il foloseste. Pe post de fard sau liner ? Eu am incercat sa-l aplic ca baza dar n-am reusit, la blenduitul fardurilor a disparut de pe pleoape. Sa mai spun ca miroase ca o oja ?  Pacat de nuanta, ca tare frumoasa e.


Machiajul :) 






 Cum vi se pare, l-ati purta ?

28 de comentarii:

  1. Foarte frumos machiajul si da, l-as purta cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata superb, potrivit pentru toamna

    RăspundețiȘtergere
  3. ador combinatia de culori, bv, a iesit foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumooos,abia astept sa merg pana la brasov sa imi faci un machiaj si o bijuterie frumoasa ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vii in plimbare sau ai un eveniment la care trebuie sa ajungi ? Sa stii ca de setul acela nu am uitat, trebuie sa comand bazele pt inel si pandant si inca nu am gasit ceva care sa-mi placa.

      Ștergere
    2. In vacanta daca as merge,ar fi foarte fain:) Nu-i urgent,cand ai timp il faci :*

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut machiajul... imi plac culorile alese :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Misto - atat culorile cat si realizarea ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos machiajul si culori sunt perfecte pentru acest sezon<3
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuuuh ce ma bucur cand primesc feedback pozitiv :)
      Merci Sandra !

      Ștergere
  9. Superb machiajul, ca toate machiajele pe care le faci, te admir foarte tare, na ca am spus-o :D de mult imi doream sa iti zic asta, dar nu stiu de ce nu am facut-o.

    RăspundețiȘtergere