Persoane interesate

miercuri, 5 decembrie 2012

Makeup challenge nr 2 - Drama queen



A venit timpul si pentru cea de-a doua provocare in machiaj, una si mai grea ca cea de data trecuta., hehe .  'Lucrarea'  care ne-a placut atat de mult si  pe care incercam sa o  reproducem este realizata de o tanara artista - JonQuil G .


Am folosit : 


Interpretarea mea : 






Uhhhh, I love it ! Voi l-ati purta ?



Bloggeritele cu care am colaborat :

Ana-Maria , Andreea , Honey Bunny , Almi , Simona , Luiza, Yonny, Alexandra Iancovici , Alexia , Ion Alexandra , Bianca , Suzana , Roxie , ValentinaAnicka Maya

11 comentarii:

  1. Foarte frumos!
    Imi place mult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Din ce am vazut pana acum cred ca varianta ta se apropie cel mai mult de poza de inspiratie, atat in privinta culorilor cat si in privinta formei, ai ochii foarte asemanatori cu ai modelului :D Superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult interpretarea ta, se apropie de original foarte bine, dar originalul pare putin mai "dark".
    Oricum e superb machiajul tau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce curat si frumos ti-a iesit. I love it

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-a iesit super :X:X:X, imi place foarte mult cum lucrezi si da cu siguranta l-as purta . Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumos e :x incredibil! Ce apropiat e al tau de varianta tipei,incredibil! :* Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. E tare dragut :*

    http://makeupbybyutzika.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac nuantele de sub spranceana<3. Eu am pus pe pleoapa mobila negru(asa am vazut):P.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai ce finuț a ieșit :) Superb <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Dee, Josephine, Alexantza, Ana, Alexandra , Roxie, Byutzika, Catalina, Simi, Almi >:D< THANK YOU GIRLSSSSSS !!!! M-au bucurat si inca ma mai bucura gandurile voastre :)

    RăspundețiȘtergere