Persoane interesate

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Provocare editia a III- a - Machiaj festiv


Another day - another make up !
Din nou am pus la cale o provocare in materie de machiaj alaturi de 14 bloggerite indemanatice si talentate. 

Machiajul original a fost acesta, ne-a placut atat de mult incat am hotarat sa-l incercam si noi



Daca va tenteaza si pe voi, gasiti aici explicatiile necesare  : http://showstopper90.blogspot.ro/2012/07/eveningparty-makeup-green-and-purple.html


Mi-a fost un pic greu cand a trebuit sa caut in colectia de farduri culorile & nuantele potrivite, nimic nu semana cu ce s-a folosit in tutorial, dar nimic. Am ajuns la trista concluzie ca imi lipseste cu desavarsire orice nuanta de mov sau de verde sidefat.... m-a pus pe ganduri treaba asta. Hmmm...

Rezultatul meu : 






 La sfarsitul sedintei mi-am adus aminte ca am un tus cu sclipici mov :


Voi l-ati purta  ?

Bloggeritele cu care am colaborat sunt :


Pe curand !!!

20 de comentarii:

  1. Ți-a ieșit superb <3 te-ai apropiat bine de machiajul original.. am impresia totuși că ale noastre au iești destul de soft față de al tipei.. ori a umblat ea un pic la culori :-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideal era unul mai dramatic dar nah, asta mi-a iesit, ne-a iesit.
      De umblat la culori....sunt sigura ca a facut-o, abia i se vad genele sau conturul asa mult a marit contrastul.
      Las'... noi sa fim sanatoase !

      Ștergere
  2. Imi place mult varianta cu tusul mov :) . E de efect, fata de varianta cu tusul negru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca tipa respectiva a bagat un pic de contrast in photoshop. Dar combinatia de culori e super! Si ti-a iesit frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot asta am facut, ca atfel...ar fi parut pastelate nuantele folosite.
      Merci ! :)

      Ștergere
  4. Mie mi place ce ti-a iesit si da, l-as purta. Azi constatam si eu ca imi lipsesc nuantele metalice :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad, deci e purtabil. Eu am metalice, multe dar sunt nuante pamantii...culori aprinse nu prea am.

      Ștergere
  5. Trebuia sa mai insisti cu movul si cu negrul, sa le aplici in mai multe straturi, daca voiai sa-ti iasa mai intens. Eu zic ca te-ai apropiat destul de mult, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii care e solutia problemelor mele ? Un aparat nou :)) Mama ma-sii....a imbatranit saracul de scoate cate un fir de fum la fiecare poza cu blitz. :))) chiar e de ras .

      Ștergere
  6. Ca de obicei, este superb, nu am ce sa zic, sti ca imi place foarte mult stilul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeeeee, daca ai stii cum imi creste inima... he he.

      Ștergere
  7. Wow, foarte bine arata, l-ai reprodus aproape perfect! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-a iesit de minune :D ar trebui sa postezi mai des machiaje si in afara "colaborarilor". Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta mi-ar placea si mie, dar am nevoie de un aparat nou inainte de toate.

      Ștergere