Persoane interesate

miercuri, 2 ianuarie 2013

Incepem anul 2013 cu un giveaway :)


Scurt si la obiect ! 

Premiul 
-o pereche de cercei cu tije argintate-



Reguli : 
- trebuie sa fiti abonati ai blogului prin GFC (verific !)
- motivati-va participarea 
______

Inscrierea trebuie sa aiba urmatoarea forma :

Nume GFC :
Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca ....

______
Ultima zi pentru inscrieri - 30 ianuarie
Castigatoarea va fi aleasa prin tragere la sorti filmata :)
________

Succes  !!!

17 comentarii:

  1. Buna ,
    La multi ani in primul rand!
    GFC : Camelia Andrasescu
    Imi doresc acesti cercei pentru ca in acest an se poarta verdele, iar pe mine cred ca ma prinde foarte bine acesta culoare.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. hey!
    La multi ani si sper ca noul an sa iti aduca tot ce iti doresti
    gfc: cherry queen

    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca sunt micuti si finuti. eu nu port decat astfel de cercelusi care se prind cu surub. Imi place mult culoarea... eu am ochii verzi si cred ca mi-ar veni tare bine.. :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC: ador.mita
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca imi plac lucrarile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand: La multi ani! si numai bine:* Iti doresc un an plin de realizari, bucurii si, bineinteles, sanatate:)

    GFC: Irina Bijoux
    Imi doresc aceasta pereche de cercelusi deoarece mi-ar placea sa o fac cadou mamei mele, care poarta numai astfel de cercei(cu tija).Cred ca aceasta culoare i-ar scoate ochii in evidenta si as vedea-o tare incantata, mai ales ca faci niste lucrusoare minunate:*:)

    RăspundețiȘtergere
  5. gfc: Pandrea Florina
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca sunt superbi,imi plac cerceii care nu sunt lungi.Mi se par interesanti intr-atat cat nu am mai vazut asa un model frumos . :)

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC : Denisa Bianca
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca imi place foarte mult culoarea verde, la fel si cerceii.
    La multi ani , sa ai un an nou plin de realizari pe toate planurile !

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Dana!Iti doresc un an nou fericit si multa inspiratie pentru noile tale bijuterii!:*
    Gfc:Brigette
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca,in primul rand toate bijuteriile tale imi sunt dragi si cand ma uit pe blog,as vrea sa le cumpar pe toate :)) in al doilea rand imi place mult culoarea verde deoarece ma prezinta :)Multumesc pentru sansa!
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani !
    gfc: claudia_mami
    imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca ami place foarte mult culoarea verde si pentru ca sunt fan modelelor de cercei noi .iti doresc ca noul an sa iti aduca multe bucucrii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!
    La multi ani si toate cele bune!!

    Nume GFC : AlexandraS
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca .... ador culoarea verde in accesorii si i-as purta toaaata primavara, vara, toamna si iarna care vin! :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Nume GFC : Felicia
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca este am o rochie de aceasta culoare, iar cerceii acestia s-ar asorta perfect ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC:IuliaSava
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca se asorteaza cu rochia mea verde

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!
    Gfc:Mada Madalina
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca imi plac foarte mult,mi-ar mai colora zilele mai ales acum cand vremea este asa mohorata:(,iar verdele este una dintre culorile mele preferate,si mi-ar completa machiajul,eu folosind fard verde in machiaj,avand ochii caprui:D

    RăspundețiȘtergere
  13. gfc ionita maria
    imi place cel mai mult culoarea verde transmite oarece mister si irizeaza placut privire, ar fi o placere sa ii castig, multumesc pt frumoasa initiativa si iti doresc succes si noi achizitii cosmetice pt noul an!

    RăspundețiȘtergere
  14. gfc: coshuletzul_colorath

    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca apreciez handmade-ul, pentru ca imi place absolut tot ce iese din mainile tale si pentru ca ador verdele - e una dintre culorile mele preferate!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bunaaaa!
    In primul rand ms mult pt acest Giveaway :)

    Nume GFC : Papp Erzsebet
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca nu am avut niciodata cercei atat frumoase ca aceasta :x Imi place foarte mult culoarea verde si am o bluzita cu care pot sa asortez perfect cerceii :) Iti doresc succes in continuare pentru ca faci niste bijuterii superbe. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Te urmaresc sub numele de Laura C. Blogul meu (nou) este: http://zbor-de-fluture-albastru.blogspot.ro/

    Imi doresc aceasta pereche de cercei pt. ca sunt frumosi, originali, furaciosi de priviri si zambete. Ii am si pe cei cu albastru...

    RăspundețiȘtergere
  17. Nume GFC: Dana Adeana
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca... sunt faini, sunt deosebiti, sunt facuti de tine si pentru ca ar sta bine in urechile mele :)

    RăspundețiȘtergere