Persoane interesate

duminică, 27 ianuarie 2013

Lazy Sunday - manichiura in degrade


De aceasta data am ales ca rezultatul final sa fie unul pastelat, nu foarte intens ca deh, uneori less is more, nu-i asa ?




Bucatica de buretel cu care am lucrat : 
 

Produsele folosite : 



Pe curand !

20 de comentarii:

  1. Arata foarte bine. Imi place si modelul cu rosu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel cu rosu mi se pare cel mai reusit de pana acum .
      Merci, Laura !

      Ștergere
  2. Ce unghiute lungi ai...super degradeul, mie nu mi-a iesit asa bine. :( O sa il postez totusi maine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Las' ca vad maine ce ti-a iesit :) dar cred ca ai pitici.
      Thank youuu !!!!

      Ștergere
  3. Ce frumos a iesit.Iar unghiile sunt tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca urmatoarea luna numai in degradeuri o tin, iar m-a apucat mania :)
      Sar'naaaa !!!

      Ștergere
  4. Imi place rezultatul, dar mai ales unghiutele tale, sunt superbe! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multuuu' , singura sa fiu....nu le fac nimic nimic, asa cresc ele.

      Ștergere
  5. Imi place mult combinatia de culori, iar unghiile tale au o forma ce imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos degradeul, mi-ai facut pofta de unul in mov si auriu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu sunt atat de curajoasa cand vine vorba de astfel de combinatii , dar o sa stau in umbra si-o sa fiu pe faza cand vei posta.

      Eu planuiesc unul in culori neutre.

      Ștergere
  7. Da' n-aş mai avea răbdare să îmi şterg sclipiciul de pe unghii...Oricum avem o relaţie aşa mai complicată. Că nu prea-l suport ca se lasa greu dus de pe unghii. Aş încerca şi eu combinaţia. Dar cu unele fără sidef/irizaţii. Parcă nu mă prinde. Dar na, că am să-mi calc pe inima d-oi fi nevoită şi o tentativă de galaxy nails tot îmi fac.Cu tot cu scliplici.Şi da, formă tare calumea la unghii. Nu invidiez că nu-i frumos. Dar admir.

    Şi pe lângă subiect, buclele ălea cu peria rotativă nu-mi dau pace. Fac pauză de pe la aparate de genul dar zău de mă prind cum de ţi-au ieşit ţie bucle. Eu mă simţeam bine şi doar cu vârfurile întoarse. Dar buclele... te-aş opri pe stradă să te întreb de ele.


    ()__() pupici si imbratisari
    (> – <)
    ( u u ) Andreea @ www.blograndeea.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma cam scoate din sarite sclipiciul, stii ca exista varianta cu staniolul dar cam ataca unghiile si sunt nevoita sa-i zic pas. Pt tehnica galaxy inca nu am ojele potrivite, mai astept :) Sa te inarmezi cu rabdare si sa postezi pe blog rezultatul :)

      Multuu Andreea :)

      Ștergere