Persoane interesate

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Provocare machiaj - editia a V- a


Inainte de a parcurge aceasta colaborare va sfatuiesc sa va ancorati bine in scaun/fotoliu/pat/canapea caci ce urmeaza sa vedeti s-ar putea sa produca schimbari ireparabile la nivel cognitiv :))
Cu machiaje artistice nu v-am obisnuit asa caaaa e timpul sa o fac :

Noi, cateva bloggerite din sfera beauty ne-am hotarat sa reproducem acest machiaj special, realizat de Catherine G. 




Produsele pe care le-am folosit eu, sunt  : 


Pentru conturarea fetei am folosit Flormar Pretty Compact Blush-on - P116 (culoarea mai inchisa)

Si Flormar tot din gama Pretty Compact Quartet dar de data aceasta -  Eye Shadow


Rezultatul : 









Bloggeritele cu care am colaborat sunt : 







Pe curand !

40 de comentarii:

  1. Imi place cum ti-a iesit. Parca as fi vrut sa vad mai multe poze :D .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmmmm fara numar :) Data viitoare o sa tin cont.
      Merciii :)

      Ștergere
  2. Doamne ce par frumos ai, in legatura cu machiajul, ti-a iesit foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te mai stresa ca arata foarte bine!
    >:D<
    Si mie mi-ar fi placut mai multe poze.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu care credeam ca am postat prea multe :)) E clar atunci... mai trebuie sa adaug cateva.
      Multuuuu' !!!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Trebuia sa-l fac o idee mai intens si sa nu cobor atat de mult cu griul in coltul interior. Eh, ma consolez cu ideea ca daca repet machiajul o sa-mi iasa mult mai bine :))
      Thank youuu >:D<

      Ștergere
  5. Wooow!Super,insfarsit vad poze full face <3 Ti-a iesit foarte bine!!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca lenea mi-a pus piedici de fiecare data, e mai comod sa machiez un singur ochi.

      Ștergere
  6. Dupa ce am vazut pozele tale care sunt superbe :X imi este si rusine sa le mai postez pe ale mele :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce par frumos ai. Placa sau natural ?:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sfanta placa , fara ea nu stiu ce m-as face. Il mai ondulez din cand in cand cu peria rotativa si cam atat . Natural nu pot sa-l las, e tare uratel. Nu e : nici drept, nici cret,nici ondulat..... uhhh !

    RăspundețiȘtergere
  9. cum intru si eu in "blogosfera" ? :D mi-ar placea sa particip si eu la astfel de provocari

    http://zileleaugust.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Denisa, tu deja faci parte din blogosfera pentru ca......ai un blog.
      Provocarile se pun la cale pe un grup privat de pe Facebook si pentru a face parte din el trebuie sa ai o anumita vechime, sa postezi frecvent etc.

      Ștergere
    2. da, mi-a spus o fata ca trebuie sa am 5 luni vechime si minim 5 postari pe luna sau asa ceva si ma incadrez. dar nu stiu unde trebuie sa ma inscriu sau cu cine sa vorbesc. imi poti da te rog urlul grupului? sau cum il gasesc?

      Ștergere
    3. Caut-o pe Anca Pop (Cluj) pe Fb si iti va explica ea ce si cum.

      Ștergere
    4. Multumesc frumos pentru lamuriri!

      Ștergere
  10. A ieșit super.. într-adevăr a fost o provocare.. greuț machiajul dar m-am distrat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa :( a fost cam greu si eu zic la fel. Nu l-as mai face o data ....sincer :))

      Ștergere
  11. Super interesant machiajul iar parul tau e divin, dupa ti s-a mai spus, vad ca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si uite ca prind curaj si poate incep sa postez si altceva in afara de machiaje si accesorii. Vedem...
      Danke Deeb !

      Ștergere
  12. Si mie imi place :X dar la fel...mai multe poze :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu din ce unghi mai puteam sa pozez...hmmm. Eu cred ca voi nu ati observat ca mi-am machiat doar jumatate de fata. Hmmm nu cred ca trebuia sa ma dau de gol :)) damn it !

      Thank you Deedeeeee !!!! :)

      Ștergere
  13. Foarte frumos machiajul, imi place mai mult cum se vad la tine buzele colorate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am prea nimerit nuanta si intensitatea dar las' ca merge asa :)) Pentru o prima incercare e ok'ish rezultatul .
      Multuuu' Miha >:D<

      Ștergere
  14. O sa fac si eu look-ul asta dupa ce scap de sesiune, e f interesant :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E interesant spre ciudatel, nu l-as reproduce inca o data :)
      Spor si cu sesiunea, mama ei de.... ah !!!

      Ștergere
  15. this is such an amazing blue eye make up!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Great blog! I would like to invite you to my blog. Let's follow each other ;)
    xxx from Spain

    *** mydope.net

    RăspundețiȘtergere
  17. love this make up and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce fain ti-a iesit!!! Trebuie sa incerc si eu ceva de genul... :D

    L
    http://colorspiritattitude.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere