Persoane interesate

duminică, 6 ianuarie 2013

Provocare machiaj nr 3 : O paleta ( Undressed - MUA ) - zeci de combinatii posibile)


De cateva zile, sunt fericita posesoare a unei dragute palete MUA si anume Undressed. Am primit-o in preajma sarbatorilor de la  draga de Catalina, sunt foooarte sigura ca stiti despre cine este vorba . Are atat canal pe youtube cat si blog  . Am fost atat de incantata de aceasta paleta incat am vrut sa realizez cu ea cat mai multe machiaje, fara numar fara numaaar. Plecand de la aceasta idee, am propus bloggeritelor din sfera beauty o noua provocare, taaare taaare ofertanta. Va veti convinge de lucrul acesta daca le veti vizita bloguletele, sunt sigura !

Inspiratie am avut din plin pentru ca minunatia asta de paleta are in componenta sa nuante pe care nu le-am mai intalnit pana acum. Prin urmare, m-am implicat cat am putut de mult  realizand 2 machiaje, unul de zi si unul mai dramatic.

Vi-l prezint pe primul, nume nu i-am dat dar va pot spune ca predomina auriul (din coltul de sus al paletei).  In comparatie cu urmatorul machiaj, pot spune ca e cumintel atat ca intensitate cat si d.p.d.v. al coloristicii.



 Ce am folosit ? Ei bine ....


 Daca aveti intrebari despre produse...just ask :)
________
 

Am ajuns si la al doilea machiaj, cel de seara :
 




E preferatul meu, banuiesc ca v-ati dat seama. Cu cat e mai dramatic cu atat mai bine :)) in poze cel putin !  Pentru el am folosit : 


Sunt tare tare multumita de paleta, fardurile sunt extrem de pigmentate si se combina intre ele (blenduiesc) foarte usor. 
Daca va face cu ochiul, nu ezitati sa o cumparati , va spun cu sinceritate ca merita:)



Va invit sa le vizitati si pe mandrutele cu care am colaborat : 

2.Cristina Tacaciu http://cristinatacaciu.wordpress.com/ ( I am very bad at make-up so yeah :D )
4.Andreea Ala Bala Portocala http://bazardeimpresii.blogspot.cz/



26 de comentarii:

  1. Asa m-am machiat eu de rev. Exact aceleasi combinatii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce coincidenta, e ca ? Presimt ca ai folosit si total alte produse :))

      Ștergere
  2. genele alea din look-ul de seara! ♥ i'm in loooove! Doamne, musai sa refac pozele la machiajul meu ca pare groaznic pe langa ale voastre :)) desi nu era asa groaznic in realitate. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai stii cat am tanjit dupa ele, le vedeam in poze si visam ca vor fi ale mele. Acum ca le am, s-a cam dus entuziasmul pt ca in realitate nu prea arata bine. As fi preferat ca perii ca fie mai uniform distribuiti.

      Ștergere
  3. oh doamne ce-mi plac povele tale..sunt absolut genaile...pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pozele da ? Ei, aici nu e meritul meu, Sihaya (http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/) se ocupa de ele, altfel ar fi aratat groaznic !

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Merci, merci, de 3 ori merci !!! Din suuuflet >:D< !

      Ștergere
  5. Nu ma pot decide care machiaj imi place mai mult. Ambele sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb al doilea machiaj, se vede atat de frumos in poze! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai punctat bine, in realitate era mult mai cumintel dar uite ca blitzul l-a innobilat.

      Ștergere
  7. Ambele sunt superbe. :)
    Imi place din ce in ce mai mult Undressed. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce am vazut si celelalte machiaje zau ca am ajuns la concluzia ta. E atat de versatila...uuuh !

      Ștergere
  8. Nu prea comentez eu pe blogul tau, dar nu scap nicio postare cu machiaje :). Imi plac ambele enorm, mi-am dat seama ca se poate scoate mai mult din paleta asta decat ce am reusit eu pana acum. N-ai rea sa faci si un tutorial, doua, trei? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum scriam si mai sus, e tare versatila paleta, poti face zeci si zeci de combinatii de nuante. Faina tare !
      De tutorial nici nu se pune problema, mai am multe de invatat :)

      Ștergere
    2. daca de tutorial nici nu se pune problema, niste indicatii ceva se poate? adica pasii care trebuie urmati (de exemplu: am folosit baza de machiaj X, fondul de ten Y, pudra Z, etc, etc. si apoi ceva de genul: in coltul interior am folosit fardul X, umbra am facut-o cu fardul Y, etc, etc. te prinzi tu ce vreau sa zic).
      imi plac foarte mult ideile tale de machiaj si as vrea sa le pot studia mai bine, dar fara un minim de informatii, nu prea reusesc (nu reusesc sa delimitez nuantele, adica care unde-i este locul). din pacate nu prea ma fardez si vreau sa incep sa deprind aceasta "arta".
      merci

      Ștergere
    3. Uite sa stii ca nu voi uita de propunerea ta si voi incerca sa scriu care sunt pasii pe care ii parcurg. Sper sa-mi iasa si sa fiu inteleasa .

      Ștergere
  9. ce frumos e machiajul . Mereu ti-am admirat machiajele , insa asta mi se pare atat de special ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am asa o presimtire ca vorbesti de al doilea, e ca ?
      Thank youu !!! :)

      Ștergere
  10. Your eyes are so beautiful! I like it so much! : )

    RăspundețiȘtergere