Persoane interesate

joi, 21 februarie 2013

Întâmpinăm primăvara cu un giveaway


Premiul consta in :

- un inel reglabil ce imita pielea, in forma de inimioara (pt a vedea cum se aseaza pe deget click aici )
- o pereche de cercei ciorchine , cu lungimea de aprox 8 cm


 Pentru a va inscrie trebuie sa :

-  sa fiti abonati ai blogului prin GFC (verific !)
- sa distribuiti aceasta postare pe Facebok(1 biletel in plus la extragere)
- sa dati un like paginii de Facebook a blogului (aici )
-  sa va motivati participarea 

______


Inscrierea trebuie sa aiba urmatoarea forma :



Nume GFC : 
Nume Facebook cu care am dat like paginii Dragonfly Accessories :
Link catre postarea facuta pe Facebook :
Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca ....



______


Ultima zi pentru inscrieri -23 Martie

Castigatoarea va fi aleasa prin tragere la sorti filmata :)
________



Succes  !!! 

Castigatoarea este :




Astept un mail cu datele tale : dragonfly.accessories@yahoo.com

 

21 de comentarii:

  1. Buna :)..Sunt abonata mai demult:)
    GFC : Carjan Monica
    FB :Monica Carjan
    Am dat like si share pentru ca imi plac toate lucrurile facute de tine ,mi se par f dragute si feminine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu sa particip, da' nu am cont de FB. E o problema?!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna! sunt abonata de mult cu adresa : ciocoiunicoleta70@yahoo.com
    gfc: claudia_mami
    fb : nicoleta ciocoiu
    am dat like si share :https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/491200384272566
    aleg cercei sunt un model mai deosebit si imi plac pentru culoarea si forma lor deosebit de frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: Papp Erzsebet
    Nu am facebook :(
    Imi doresc aceasta pereche de cercei si inel pentru ca sunt foarte frumoase si apreciez foarte mult munca ta, faci niste bijuterii superbe. te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: Alex Reborn
    Facebook: Alex Reborn
    Share Facebook: https://www.facebook.com/al13ex.reborn/posts/480864445309663
    Particip la acest concurs deoarece imi plac mult accesoriile pe care le faci, in special culorile indraznete si paleta folosita! Premiile oferite sunt tare dragute si le-as purta cu placere!
    Mult succes in continuare si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC:Brigette
    Facebook:Brigette Brigi
    Share:http://www.facebook.com/brigette.brigi/posts/159809647506125
    Imi doresc setul acesta,deoarece iubesc lucrarile tale!Imi place inelul pentru ca e lucrat cu textura de nervuri(din care am vrut sa comand deja una dar nu am reusit din pacate:(,asa ca sper ca acuma o sa am o sansa pentru a castiga la acest concurs:) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: Laura C.

    Nu am cont de Fb, dar sigla ta se gaseste pe blogul meu. :)

    Imi doresc acest set pentru ca este superb, ca toate bijuteriile creeate de tine.

    Multumim pentru aceasta oportunitate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna !!!
    Nume GFC : iulika_ct
    Nume Facebook cu care am dat like paginii Dragonfly Accessories : Iuliana Gondos
    Link catre postarea facuta pe Facebook : https://www.facebook.com/iuliana.gondos/posts/621974847819374
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru imi plac foarte mult si mi se par foarte ingeniosi. Sunt un model femin si se potrivesc multor tipuri de fata.
    Succes tuturor si multumim pentru giveaway.

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat concurs!
    gfc; nadia candrea
    fb: nadia alina candrea
    share: http://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/570910779595602
    Imi doresc sa particip la GA pentru aceste bijuterii pentru ca sunt innebunta dupa bijuterii, chiar imi doresc un inel asa deosebit sau niste cercei lungi!
    MULTUMESC!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,
    GFC : Camelia Andrasescu
    FB : Adriana camelia Andrasescu Scrieciu
    Share : http://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/535873823100132
    Particip pentru ca aceste bijuterii sunt cu adevarat speciale, iar eu iubesc bijuteriile cu poveste.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nume GFC : Ador.mita
    Nume Facebook cu care am dat like: Dana Nicolae
    Link catre postarea facuta pe Facebook : https://www.facebook.com/dana.nicolae.73/posts/108089119361527

    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca vreau sa ma tund scurt, si inelul pentru ca imi plac toate chestiile pe care le faci din pasta polimerica.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!

    Nume GFC : Dana
    Nume Facebook cu care am dat like paginii Dragonfly Accessories : Dana Maria
    Link catre postarea facuta pe Facebook : http://www.facebook.com/maria.dana.58/posts/473994999322789
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca imi plac enorm! Am ajuns pe pagina ta citind-o pe Anca si m-am zgait putin pe aici pana i-am vazut... sunt superbi! De obicei nu particip la concursuri de genul asta, dar am zis sa incerc, poate am noroc. Vai, cum ar arata cu parul strans! Iaaai, sper sa am noroc! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. fc-medvei monika
    fb-monika erzsebet
    https://www.facebook.com/monika.erzsebet/posts/507045469341674
    Imi plac cerceii de aceea particip la acest dragut concurs.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nume GFC : Irina Bijoux
    Nume Facebook cu care am dat like paginii Dragonfly Accessories : Irina Rosianu
    Link catre postarea facuta pe Facebook : http://www.facebook.com/irinabijoux/posts/470383033028608
    Imi doresc sa castig deoarece iti admir de foarte mult timp lucrusoarele si cred ca ai un talent deosebit.
    Mult succes in continuare!:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Nume GFC: Tilda
    Nume Facebook: Toth Tilda
    link: http://www.facebook.com/tilda.toth.1/posts/433415656743726

    Pe facebook am vazut prima data ce lucruri frumoase stii sa faci. Acum stiu si de blog :) Imi place foarte mult inelul si cerceii iar extragerea este fix de ziua mea, poate o sa fiu norocoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Nume GFC : Anca
    Nume Facebook cu care am dat like paginii Dragonfly Accessories : Anca Buruiana
    Link catre postarea facuta pe Facebook : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=574143119277249&id=199781963368692
    Imi doresc aceasta pereche de cercei pentru ca: am o rochita rosie, de vara, ce-mi aduce aminte de scufita rosie. Abia astept sa o port la vara cu parul impletit siiii cerceii tai frumosi care-mi aduc aminte de niste fructe ale padurii. Cu siguranta ceva ce s-ar fi gasit in cosuletul ei pentru bunica. Iar inimioara...so cute!

    RăspundețiȘtergere
  17. GFC: FromMegwithlove.blogpspot.com
    FB: Adina Meg https://www.facebook.com/AdinaMeg/posts/229734837172957

    Sincer, imi plac mult cerceii :) N-am mai participat la un concurs de luni, dar ei m-au convins :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Stefania Petcu23 martie 2013, 14:54

    Gfc: petcu
    fb:Stefania Petcu
    share:http://www.facebook.com/stefania.petcu.9/posts/309694835826357
    Imi plac cercelusii foarte mult, sunt finuti si nu am mai vazut altii la fel:)Sunt perfecti pentru zilele de primavara si vara cu bluze si rochite vaporoase:)Iar inelul..e minunat!

    RăspundețiȘtergere
  19. cand se afiseaza castigatoarea?

    RăspundețiȘtergere