Persoane interesate

sâmbătă, 16 februarie 2013

Manichiura Flormar SuperShine U08


Am hotarat sa fac o pauza de la degradeuri si sa-mi fac o mani simpla dar de efect. Am ales o oja de la Flormar pe care am achizitionat-o recent, ardeam de nerabdare sa o testez . Este foarte spectaculoasa, are un sclipici albastru si mov foarte fin . Din pacate cel din urma nu se vede desi am facut poze din 132345 de unghiuri, lumini etc. O sa postez la sfarsit de tot un cadru imprumutat de pe alt blog, sa vedeti cat e de frumoasa oja. Uhhh !






 fara blitz :



 poza imprumutata de aici :


E MI-NU-NA-TA !!! :)

13 comentarii:

  1. Si eu am aceasta oja si e pur si simplu superba si de efect

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmeaza sa o strecor in cateva degradeuri, sa vad cum se descurca si acolo .

      Ștergere
  2. Wow cat de frumoasa e oja <3 superba <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Yep, e super, o am si eu si imi place. Parca a mea e o idee mai deschisa decat in pozele tale, dar poate e si monitorul de vina, nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare inchisa a mea, nu e asa doar in poze. Sigur e acelasi cod ?

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa e si mare noroc are portofelul meu ca n-am stand Flormar in oras ca faceam ravagii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaa, e foarte ispititor standul. Mai ales ojele...greu te hotarasti cu ce pleci acasa :))

      Ștergere
  5. Ne-ar prinde bine daca ai reusi sa faci cateva tutoriale video in care sa vedem exact cum reusesti sa faci aceste mici minunatii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Roxana, despre care minunatii vorbesti mai exact ? :)

      Ștergere
  6. E superba nuanta aceasta pentru care si glitter-ul acela. Fara ar parea putin spre rocker, asa mi se pare ca e elegant si atractiv. Se potriveste mai ales cu o tinuta de culoare inchisa.

    RăspundețiȘtergere