Persoane interesate

marți, 5 februarie 2013

Manichiura nude in degrade


3 in 1 : nude + degrade + cafea cu lapte



 Ce am folosit ? 


Toate bune si frumoase pana a doua zi cand m-am trezit cu toate unghiile asa : 


 

E un mister de ce......
Dupa ce am aplicat nuantele de maro am zis sa fac un experiment, tocmai pentru a vedea daca mai ies bule de aer. Pe mâna dreaptă am aplicat repede lac incolor cât încă oja era umedă iar pe stanga am asteptat sa se intareasca si abia atunci am aplicat lacul. A doua zi pe unghiile ambelor mâini mi-au aparut gărgăunii.
Eu am folosit un buretel umezit, Lauren uscat si....amândouă am pătit acelasi lucru.


I need help !

17 comentarii:

  1. Arata foarte bine.:)
    Daca gasesti solutia pentru "gargauni" te rog anunta-ne si pe noi. Si eu ma confrunt cu aceasta problema uneori. :(
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I will, acum suspectez ca e vinovata cantitatea de oja folosita, s-ar putea sa fi fost prea mare.
      Mno, vedem....

      Ștergere
  2. imi place super mult combinatia!!! este superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. un rezultat frumos cu schimbari mai putin dorite..naspa

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am observat ca apar bule de aer daca oja e un pic mai veche si daca o agit prea tare inainte sa ma dau cu ea..
    Cica se invarte in palme, tinand-o orizontal ca sa nu faca bule..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul e ca ojele mele de la Farmasi sunt cam vechi...
      Data viitoare o sa folosesc cele mai noi oje pe care le am, sa vad ce-si-cum .

      Ștergere
  5. Ţi-a ieşit mişto degradeul, mi-am propus să fac şi eu un experiment să văd cum o fi. Cu bulele nu ştiu ce să zic, n-am păţit cu nicio ojă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar la tehnica asta patesc asa, nu inteleg de ce.
      Spor si sa ma tragi de maneca, sa vad rezultatul :)

      Ștergere
  6. That's a very pretty gradient! Sorry I can't find the translate tool, but my tip is to sponge on one color at a time, waiting until each color is dry before moving on to the next. Also, your sponge has lots of holes in it, try getting one of those triangle shaped white makeup sponges because they have a much smoother surface

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks, I'm going to try that type of sponge.
      Probably the first tip is useful too,but the gradient will not be as spectacular as it should be .

      Ștergere
  7. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Numai bine!

    P.S. E prima manichiura degrade pe care o vad!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu cred ca ar fi trebuit sa folosesti buretelul uscat. niciodata n-am incercat cu el ud dar ma gandesc ca raman picaturi de apa si din cauza asta apare asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu asa am vazut tutooriale, cu el ud. Deocamdata am schimbat buretelul, am incercat sa folosesc unul uscat pentru fond de ten dar imi absorbea oja intr-o veselie iar pe unghie nu ramanea nimic. Greu cu tehnica asta ....
      Multumesc pt sfat ! :)

      Ștergere
  9. Si eu am folosit aceeasi baza pana m-am lamurit ca orice as face ies bule fie dupa cateva ore fie a 2-a zi dimineata daca imi fac unghiile mai pe seara. In prima faza am crezut ca eu sunt de vina si pun prea mult, daca am pus mai putin nu s-a intins frumos pe unghie (baza de la flormar). Ojele folosite au fost de fiecare data noi si mi-au iesit bule chiar si intr-un singur strat destul de subtire. Acum folosesc baza pentru uniformizarea culorii de la flormar (optical whitener), care se comporta mult mai bine (no bubblesss, yay!) chiar si in mai multe straturi. Se usuca repejor si se uniformizeaza frumos. Tratamentul 4 in 1 am apucat sa consum jumatate incercand sa ma conving ca sunt eu aia nebuna si baza n-are nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wooooooooooooooow pai la baza chiar ca nu m-am gandit. Iti multumesc tare tare mult pentru informatii, sper ca teoria ta sa fie adevarata, in felul acesta inlocuiesc baza si gata :) Bine-ar fi ...
      Sa stii ca am incercat si eu sa folosesc mai putina oja dar rezultatul nu a fost deloc multumitor.

      Ștergere