Persoane interesate

luni, 18 martie 2013

Manichiura cu oja Impala SI baza matifianta de la Flormar



V-am promis zilele trecute ca voi transforma manichiura super lucioasa in una mata, iata pozele : 




Dupa ce baza s-a uscat iar oja a devenit mata am ramas dezamagita. Lopățelele mele aratau ca niste ouă de Paști ... am zis ca nu le las asa si am aplicat peste o alta oja, de la Avon de data asta :



Daaa da da, fain finish daar nu a tinut mult pt ca oja nu se mai intarea si am facut-o varza.
Acum port alta nuanta, un mov pastelat :)) Avem noi o vorba in popor - '' cand te mananca - te scarpini " :)) Nu mai bine ramaneam cu oja Impala asa lucioasa cum era ???

5 comentarii:

  1. :)) ai dreptate nu aratau prea bine mate :)
    Ce unghii lungi ai cum le mentii asa?

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa . pacat ca nu a tinut si mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. "oua de pasti" mi-a placut asta :))) eu zic ca arata bine si asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place rosul pe unghii.Cred ca le face mai lungi si mai feminine. Pacat ca nu au rezistat dar efectul final este foarte reusit!
    Succes!

    http://www.andaelenamakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi plac si mate . oja Color Trend pare a fi ok .. eu sunt foarte dezamagita de ele , sunt asa slabe .. parca sunt apa

    RăspundețiȘtergere