Persoane interesate

sâmbătă, 16 martie 2013

Manichiura realizata cu oja Impala, nuanta 29


Astazi vreau sa va prezint o oja la care tin foarte mult, atat datorita nuantei cat si  faptului ca e primita cadou de la Catalina (o cunoasteti cu siguranta, e faimoasa pe Youtube multumita tutorialelor de machiaj pe care le face)  . O detin din iarna si desi am folosit-o de multe ori abia acum  reusesc sa v-o prezint. Este o nuanta de rosu mai aparte, mai speciala iar pe lopățelele mele se vede foarte frumos. Este fooooarte pigmentata si multumita acestui lucru a fost nevoie de un singur strat, cool huh ?  Planific sa o pastrez asa aproximativ 2 zile iar apoi sa o fac mata cu lacul de matifiere de la Flormar. (promit sa revin cu poze)






Voi ati purta-o ? 

Nu uitati ca va puteti la giveaway-ul in desfasurare dand un click aici

Pe curand !




14 comentarii:

  1. Imi place nuanta aceasta!Arata foarte bine!Si ce ti-au crescut unghiutele :o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu mai pot sa lucrez cu ele...las numai urme in polimer :))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Sper sa ma tina mult si bine. Acum le inteleg pe fetele care se enerveaza cand isi rup/franjureaza o unghie :))

      Ștergere
  3. E foarte frumoasa, la fel si unghiile tale :X Mi se par foarte bune ojele astea de la Impala, trebuie sa-mi mai iau si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. E deosebita! :*
    Si deci vroiai sa ma bati ca tu ai intrat pe bloguri nemancata? :P ntz ntz, papica si apoi jucarica :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ei, bataita nu bataie . Si da, o meritai :)) Ne-ai intins o cursa cu acea postare.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Ciudat este ca eu le vad ca fiind....normale, fara ceva deosebit. Cred ca zilnic ma intreb daca e cazul sa le tai sau le mai las putin.

      Ștergere
  6. Ce frumoasa e :X Imi place, eu as purta-o! Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Stefania Petcu24 martie 2013, 14:02

    Foarte frumoasa nuanta:)as purta o cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere