Persoane interesate

marți, 5 martie 2013

O noua colaborare in blogosfera " Sarbatorim feminitatea "


Multumita obiceiurilor traditionale romanesti, luna Martie este o luna dedicata femeilor. Suntem rasfatate si primim cadouri pentru tot restul anului :) . Impreuna cu colegele din blogosfera romaneasca de beauty am planificat o noua colaborare , tema fiind de actualitate maxima. Sexul feminin trebuie sa exprime feminitate prin toti porii iar cand ma gandesc la asta.....automat imi vine in minte culoarea roz. Ei bine, am pregatit o colectie noua de accesorii si o manichiura pe care vreau sa vi le prezint cu aceasta ocazie. 

 Colectia este compusa din :


un colier


2 brose  simpatice foc

3 perechi de cercei cu tortite argintate 



Este prima data cand incerc aceasta tehnica si pot spune ca sunt tare incantata si mandra de piesele rezultate :) 

Daca doriti sa achizitionati ceva trimiteti un mail la : dragonfly.accessories@yahoo.com care sa includa un  link catre produsele dorite.


Asaaaaaaaaaaa, manichiura : 


 cu blitz :

 Am folosit :
Cea mai dulcica nuanta de oja pe care o detin. 


Am colaborat cu :

Anca Ancutza - http://www.juliet.ro/


21 de comentarii:

  1. Foarte frumoase sunt accesoriile! <#
    Si manichiura e draguta si feminina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult rozulul acela, e o nuanta superba :D.

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragute si biguteriile si manichiura ta! felicitari!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa e interpretarea ta. <3
    Adorabile atat accesoriile cat si manichiura.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de draguti sunt cercelusii. Felicitari. Esti priceputa :*

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe accesoriile dar si manichiura <3

    RăspundețiȘtergere
  7. puteam sa jur ca e Farmasi 24, una dintre cele mai frumoase nuante pe care le-am vazut eu :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa da da, in realitate e si mai frumoasa. Repet, un roz mai dulcel ca asta nu am vazut. ....la niciun brand.

      Ștergere
  8. Sunt superbe bijuteriile iar manichiura e atat de delicata, imi place mult!!

    RăspundețiȘtergere