Persoane interesate

luni, 1 aprilie 2013

Ieri am purtat ... Edit later : A FOST O FARSAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!


Ieri am purtat un machiaj de zi  de care sunt tare, dar tare mandra. Combinatia de culori este in ton cu vremea de afara, incet incet se incalzeste, yeee.  
Asa cum ma asteptam am primit si complimente, ba chiar am fost rugata sa stau cateva secunde cu ochii inchisi pentru ca machiajul sa se vada mai bine si sa fie admirat. Ce sa mai, am facut senzatie !! Planuiesc ca in seara asta sa filmez si un tutorial, ma gandesc ca multe dintre voi ati vrea sa-l reproduceti si nu stiti de unde sa incepeti. Asadar, vesti bune, nu ?

Per total este un machiaj vesel si ingrijit !



Dupa ce am terminat cu fardurile, am aplicat un strat finut de mascara, aproape ca nici nu se observa. Cred ca rebuia sa mai insist ....



Cam acesta este machiajul, sper sa fie si pe gustul vostru.
_____

36 de comentarii:

  1. Minunaaaaaat!!! Faci un tutorial?? Te rog!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superb! Incepand de la linia perfecta de tus usor asimetrica, pana la combinatia fascinata de culori! Eu mai adaugam si putin rosu sau portocaliu la baza genelor inferioare, dar daca ti-a placut tie cu verde... Ah, iar rimelul este fantastic, separa atat de bine incat le uneste ca intr-o fratie studenteasca! :)))
    Ce totusi nu-mi place si nu sunt deloc de acord cu alegerea ta este culoarea sprancenelor, mergea un creion negru pe ele de numa'! :)))
    (1 apr) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, in tutorial o sa folosesc negru pentru sprancene. In felul asta va rezulta un machiaj i-re-pro-sa-bil !
      Multumesc pentru sugestie, te pup :*

      Ștergere
  3. Genele arata super! Ce rimel ai folosit? Dintotdeauna mi-am dorit si eu sa am un produs minune care sa-mi ofere o separare cum ai tu mai sus! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit o mascara de care chiar nu sunt multumita, mi-a fost usor sa ajung la un astfel de rezultat :)) Iti spun pe privat daca vrei sa stii ce sa eviti.

      Ștergere
  4. :))) buna asta :)))) mai ales stratul ala finut de mascara :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai genele sunt ca cireasa de pe tort :) Ele definesc machiajul care fie vorba intre noi, oricum e mirobolant !!!

      Ștergere
  5. Vai, il ador! Mai ales genele!!! Sunt pline de volum! :))
    Frumoasa pacaleala de 1 Aprilie. Iti stim deja stilul, nu ne fraieresti asa usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam eu ca voi face senzatie cu acea mascara, chiar isi face treaba :)))

      Ștergere
  6. Deosebit, maine voi incerca sa il fac si eu..dar nu sunt sigura daca voi reusi..:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai eu te sfatuiesc sa astepti tutorialul, o sa fie tare folositor ! Poti sa-mi multumesti dupa ! :))

      Ștergere
  7. hai maaa...esti nebuna?? machiajul tau e semi blenduit... DE CE l-ai blenduiiit? :)) era cu muuult mai frumos daca erau doar trantite culorile acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Wooow!!Vrem si tutorialul!Acum! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Tu razi dar sunt sigura ca vei incerca sa-l reproduci :))

      Ștergere
  10. Minunat machiajul, ma inveti si pe mine sa machiez asa? Superbo care esti tu superba :)) =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca, sunt sigura ca esti sincera :))) Tutorialul e pe vine asa ca fii pe faza !!!

      Ștergere
  11. wtf =)) Dana,nu te mai lasa machiata de altele :)) Se vede ca nu e make up ul tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da maaaai, cum sa nu-mi recunosti stilul ? Am lucrat un machiaj EXTRAORDINAR !!!

      Ștergere
  12. Wow beautiful makeup!!! thank you so much for your visit! I follow you!!
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  13. Trebuie sa te felicitam pentru o asa opera! :)) Eu astept tutorialul, promit saa exersez si pe mine si pe toate prietenel mele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pe vine tutorialul !!! Fii pe faza, Cosmina si sa-mi trimiti poze, neaparat !!! :)))

      Ștergere
  14. eu ma intreb cat timp ti-a luat sa-l faci si cat te-ai chinuit ca tare mi-e ca ai tat de 10 ori mai mult decat la unul de-al tau d-ala frumos..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaaah , imediat l-am facut sa stii, frumusetea machiajului e invers proportionala cu timpul :D

      Ștergere
  15. Dana! Sa stii ca eu chiar m-am suparat pe bune :(( De ce nu mi-ai propus pt nunta un astfel de machiaaaj? Ai lasat ce e mai frumos atat de tarziu....si genele...genele sunt dementiale . Te invidiez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai avut ghinion, ce sa-ti fac :)))
      I know, I know, mascara asta e mai faina ca extensiile de gene :))

      Ștergere