Persoane interesate

duminică, 12 mai 2013

Lichidare de stoc !!!


Dragelor, daca v-ati dorit accesorii lucrate de lăbuțele mele, acum e momentul sa le achiziționați. Spun asta pentru ca nu voi mai lucra , voi vinde tot ce e pe stoc si gata, voi pune stop activitații mele de designer de bijuterii. Au fost aproape 5 ani frumosi  cu lucrari reusite si câteva nu prea, au fost urcâșuri si coborâșuri, schimbări de stil , reveniri la vechiul stil si tot așa. 

Vreau sa subliniez faptul ca nu este vreo miscare șireată de marketing, este o decizie pe care o rumeg de cateva luni iar astăzi m-am hotărât.
 
Îndreptati-va atentia spre produsele din stoc si nu spre faptul ca renunt, ok ? Voi mai lucra cu argila polimerica dar o voi face in particular, poate descopar o tehnica noua, cine stie.

Pentru ca este o lichidare de stoc veți avea ocazia să achizitionati accesorii la preturi reduse. 

Multe dintre modele sunt unicate, nu le veti putea gasi la alți artiști. 

Gata, incepem !


Magneti pentru frigider sau brose (inca nu au nimic lipit pe spate deci puteti decide voi cum le veti folosi) . 
8 lei magnetii, 10 lei brosele 
*** cele 2 piese micute formeaza set cu cerculetul de sub ele si costa 10 lei


 Inele pe baza de bronz: cel patrat 20 lei , cele rotunde 14 lei








pt a aprecia marimea lor : 

Dupa ce v-ati hotărât trebuie sa scrieti intr-un comentariu perechile pe care le achizitionati. Dupa ce va confirm tot printr-un comentariu ca ele mai sunt in stoc, imi trimiteti un mail cu datele voastre personale. Daca sunteti din Brasov atunci vi le înmânez personal.

mail : dragonfly.accessories@yahoo.com

6 comentarii:

  1. Foarte faini! Nu prea am lucrat cu fimo pana acum dar am facut comanda la Opitec de de-ndata ce ajunge coletul, ma pun la treaba. Sper sa iasa ceva dragut :D Oricum, felicitari pentru blog, esti foarte talentata!

    RăspundețiȘtergere
  2. hey:(..de ce?Faci niste lucruri deosebite:((

    RăspundețiȘtergere
  3. what??? :( nuuu... :(( come on!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Yep, I'm done !
    Mai modelez din cand in cand dar gata cu bijuteriile .

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-am urmarit de-a lungul timpului creatile si mi-au placut. E drept ca nu am comandat niciodata, poate daca eram in tara o faceam, dar eu zic ca daca tu nu mai simti vocatia sa o faci, e mai bine asa. Fa ce te face fericita!

    RăspundețiȘtergere