Persoane interesate

sâmbătă, 6 aprilie 2013

O manichiura Atunci si Acum


Din pura intamplare (si chiar e ) am descoperit ca acum 1 an de zile purtam pe unghii aceeasi combinatie de oje. Fix aceeasi !  Exista o singura diferenta notabila pe care va las pe voi sa o descoperiti.  



 Ce diferenta, nu ?
De fiecare data cand imi vine sa ma plang ca unghiile lungi sunt greu de intretinnut ma voi uita la acest colaj si sigur imi va trece toata vaicareala !






Ce am folosit ?



Ps- daca tot ati revazut acest inel va reamintesc ca este inca nou si in stoc (pret 20 lei):


                                       

Pe curand !!!

17 comentarii:

  1. Am observat si ca mainele tale arata mai bine acum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Par mai finute cand am unghiile lungi, nu ? Daca te referi la piele...atunci eram bronzata, acum nu .
      Merci Anca :*

      Ștergere
  2. Woow!Foarte frumoase unghiile dar si oja<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare! eu nu am ajuns la o asa lungime, acum le am iar scurte.
    Frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine e invers :) Cand ma uit la inceputul bloguolui ma intreb cum le suportam asa lungi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi se par cam lungi si cu forma usor diferita:( Sper sa nu te superi, si eu le-am purtat la un moment dat asa cand eram mai mica si acum mi se par prea de tot.

    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Total de acord, trebuiesc un pic scurtate dar si finisate. Chiar sunt in cautarea unei persoane pricepute.

      Ștergere
  6. Lovely!!!
    Have a nice sunday!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos inelul si culoarea.

    RăspundețiȘtergere