Persoane interesate

marți, 2 aprilie 2013

Provocare machiaj - luna Aprilie


Yep, another one !!!

Inainte de toate, vreau sa va spun ca postarea de ieri a fost o farsa !!! Am primit o gama variata de reactii, la unele dintre ele nici nu ma asteptaam :))

Gata, sa trecem la ale noastre. 
Am decis impreuna cu cateva colege din blogosfera sa reproducem acest machiaj : 


Ei bine, zis si facut ! Pentru ca autoarea nu a dezvaluit ce produse a folosit, a trebuit ca fiecare dintre noi sa improvizeze si sa intuiasca fiecare nuanta a machiajului. Asta a fost partea cea mai grea !

Ce mi-a iesit  ?




 Am folosit :


 Am colaborat cu :

31 de comentarii:

  1. Cred ca il voi replica si eu, ca am Undressed. Chiar imi place varianta ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un pic mai soft asa, de zi chiar :)
      Multumesc tare mult, Alice :)

      Ștergere
  2. Foarte frumos deci cand am trecut la ce ai facut tu nu am realizat k am facut deja tranzitia pentru ca semanana foarte mult cu inspiratia

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult, e foarte reusit, ca de obicei :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks Bianca, apreciez ! :* .
      Imediat verific si ce ati lucrat voi, acum ca am timp...

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multuuu' colega de breasla >:D< . Imediat verific si ce ati lucrat voi.

      Ștergere
  5. Superb ti-a iesit machiajul , chiar mai frumos decat originalul. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, multumesc ! Iti trimit un hug virtual, dar tare calduros sa stii >:D<

      Ștergere
  6. Varianta ta e una din preferatele mele :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos machiajul:X
    Ti-a iesit bestial

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana, m-a bucurat foarte mult comentariul tau :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Merci Andreea, apreciez. Azi o sa verific si ce ati facut voi, deja pun pariu ca tu ma vei da gata. PUN PARIU !

      Ștergere
  9. Foarte interesant machiajul si culoarea in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ti-a iesit superb :X Seamana bine cu originalul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place super mult cum ti-a iesit ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere