Persoane interesate

vineri, 19 aprilie 2013

Yes Master !


Sper că această nouă rubrică e încă proaspătă în memoria voastra și știți cum vor decurge lucrurile. Am primit pe pagina de Facebook a blogului provocari peste provocari, una mai nuts ca cealalta. Mă puneți la încercare, nu glumă


Pentru ediția a doua am ales urmatoarea poruncă


Am respectat alegerea Monalisei si am folosit :



Ei bine, asta a iesit :






* la lumina naturala arata asa : 

 -cumințel si purtabil -

Tu l-ai purta ?

Pe curand !!!

15 comentarii:

  1. Nu e cumintel deloooc :))) e chiar obraznic si foarte dragut. Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Biiine, biiine las de la mine : e cumintel daca il porti seara ! :))

      Ștergere
  2. Foarte elegant. Eu l-as purta.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Deeeee, sa stii ca imi plac la nebunie postarile in care prezinti machiaje, ai poze full face ....lucru cu care eu sunt paralela .

      Ștergere
  3. Te-am nominalizat aici
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut:*:* felicitari:D
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place aceasta combinatie,am si purtat de cateva ori acest gen de machiaj:)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-a iesit superb, eu sigur l-as purta! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Este suuuuuperb! Imi plac mult combinatiile de culori, le-as purta zilnic, mahiajul este chiar genul meu. :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma duce cu gandul la iarna acest machiaj:)

    RăspundețiȘtergere