Persoane interesate

joi, 11 aprilie 2013

Yes Master !


Incepand de astazi voi avea o noua rubrica pe blog, intitulata  " Yes Master ! " in cadrul careia  voi realiza machiaje in functie de 'poruncile' voastre, sau hai sa le spunem preferinte. 
Am lansat aseara rubrica pe pagina de Facebook a blogului si am primit o provocare  din partea Adrianei Popescu :) " verde-galben-negru " .
Daca vreti sa-i urmati exemplul va invit sa dati un click pe linkul de mai sus si sa ma provocati cu o combinatie de culori/nonculori/nuante. 
Cand se vor aduna 10 postari la aceasta rubrica voi oferi in mod aleatoriu un cadou (cosmetice+accesorii) unei persoane care m-a provocat.






Am folosit : 




Pe curand !

14 comentarii:

  1. foarte frumos machiajul!
    interesanta rubrica :) . daca imi vine ceva in cap, cred ca te voi "provoca" si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu stiu cat e de originala ideea in sine dar multumesc :)

      Ștergere
  3. Ce idee tareeee!
    Foarte fumos si machiajul tau.
    Mereu ne incanti cu cate ceva deosebit.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc pe cat posibil sa diversific machiajele, postarile...ca sa nu fie plictisitor. Pana nu depasesc recordul de 200 de vizitatori pe zi nu ma las :))

      Ștergere
  4. Ce idee mai ai tu fata,super!! Imi place machiajul :) Vine primavaraaa

    RăspundețiȘtergere
  5. Appreciate the recommendation. Will try it out.

    Here is my weblog ... germany

    RăspundețiȘtergere