Persoane interesate

vineri, 26 aprilie 2013

Yes master !


Tare mult ma bucur ca are succes rubricuta, datorita provocarilor voastre am inceput sa combin culori pe care pana acum sub nici o forma nu le-as fi alaturat. E un inceput pentru toate, nu ?
Astazi a venit randul Ralucai sa ma provoace :



Ce am folosit ?


Rezultatul final ?





fara blitz *

Well Raluca, ti-am indeplinit dorinta :)

Daca si voi doriti sa-mi propuneti o combinatie de culori pentru un viitor machiaj, click aici :)

Pe curand !!!

20 de comentarii:

  1. Superb, ca de obicei. Vai cat de mult imi place cum ai trasat linia de tus :X:X:X!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a ingrosat foarte tare tusul si nu prea ma mai descurc cu el. Vreau sa schimb si brandul si nu stiu ce sa aleg :(

      Ștergere
  2. Frumos si purtabil acest machiaj:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Awww ce frumos arata, combinatia mea de culori preferata, imi place la nebunie si albastru cu auriu :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La combinatia asta nu cred ca m-am gandit vreodata , o sa-ti scotocesc blogul, poate o vad :) La ochii caprui cred ca merge de minune.

      Ștergere
  4. Suuuperb arata! E o combinatie foarte buna.

    RăspundețiȘtergere