Persoane interesate

vineri, 31 mai 2013

Machiaj cu Flormar , gama Pretty Compact 043


Ce dor imi era sa postez un machiaj :)
Nu stiu daca v-am mai povestit dar am in colectia personala toata gama de farduri pentru ochi Pretty Compact si sunt preferatele mele. Pot spune ca sunt peste Sleek ca si textura, rezistanta etc. Singurul inconvenient este ca nu au suficient de multe nuante pentru o maniaca ca mine. Da, slabiciunea mea cea mai mare sunt fardurile de ochi......nimic altceva. 






Si cam asa arata machiajul fotografiat la lumina naturala, fara blitz. Foarte cumintel :)





Pe curand !

29 de comentarii:

  1. Este un machiaj perfect!
    Imi place foarte, foarte mult. :)
    Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. Eu nu am mai vazut pana acum quad-urile astea de la Flormar... La ce pret sunt?
    Apropo, e superb machiajul :-*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe langa faptul ca sunt foaaarte faine, costa undeva la 22 lei si crede-ma ca in ceea ce priveste cantitatea fardurilor e super-extra-foarte convenabil. Se consuma greu ....
      Apropo, multumesc Delia :)

      Ștergere
  3. Arata superb. Si mie imi plac fardurile foarte mult, le-as numi viciul meu. Dar inca nu-mi ies machiajele asa. :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca e cineva care ma intelege. Momentan pandesc 3 truse care claaar nu-mi trebuiesc dar imi plac ca design, ca si combinatie de culori/nuante....
      E tare greu sa rezist tentatiei :))
      Merci Ruxandra !

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult Mihaela, daca faceam si o poza 'full face' se vedea si mai bine machiajul dar......data viitoare. Acum realizez cat am de pierdut daca imi pozez doar un ochi.

      Ștergere
  5. superb machiaj...culori calde de vara :*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si sunt asa cremoase....uhh, merita cumparate.
      Merci Bettyna !

      Ștergere
  6. Am si eu acest quad, dar inca nu am experimentat cu el. Machiajul este superb, de fapt toate machiajele tale sunt superbe :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen, acelasi lucru pot spune si eu despre machiajele tale :) Stiu foarte bine cui ii scriu acum :)

      Ștergere
  7. foarte frumos, dar un tutorial nu ne faci? cu pasii care trebuie urmati.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela...nu stiu ce sa zic. Am incercat sa fac tutoriale filmate sau in imagini dar singur nu prea mi-a placut. E nevoie de foooarte multa rabdare iar eu nu o am cand vine vorba de asta . Dar nu ramane nimic batut in cuie, poate ca voi incerca din nou candva...

      Ștergere
  8. Ce ma superi ca nu pui si poze full face! Foarte fain machiajul!!! >:D<

    RăspundeţiȘtergere
  9. Superb...
    Mi-am cumparat-o si eu azi pt k am vazut-o la tine.

    RăspundeţiȘtergere
  10. I love your blog! It's great :) You are amazing! Feel free to my blog :)) Maybe, you follow my blog ? ♥ (If you like it)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Kisses ♥♥♥

    RăspundeţiȘtergere