Persoane interesate

duminică, 26 mai 2013

Manichiura cu P2 -030 Seductive - Sand Style


De cand am primit aceasta oja de la Ana , o port incontinuu. Sunt deja la a 3-a tura de aplicare si inca nu m-am plictisit. Este asa cum imi place mie:  indrazneata, sclipicioasa si cu un finish aparte....
 
Yep, este o oja nisipoasa ! 
 Seductive 030



Inca de la prima aplicare, aceasta oja a urcat instant in topul preferintelor mele. La lumina naturala ( daca este si soare e perrrrfect ! ) sclipiciul auriu te cucereste imediat, este atat de evident si de jucaus.




Sticluta se prezinta in felul urmator :



Pe hartie 'oja nisipoasa' se prezinta asa :

*pare ca e un smirghel finut


Ce imi place la P2 - Sand Style ?

- oja rezista aprox 5 zile, dupa care se toceste la varfuri
- este suficient 1 singur strat (eu aplic 2-3 pentru ca imi place sa fie cat mai grunjoasa)
- pensula este usor lata si multumita aceastui lucru oja se aplica in 2 timpi si 3 miscari
- odata aplicata, se usuca foarte foarte repede



Ce nu imi place la P2 - Sand Style ? 
-  dupa aprox 3 zile oja devine fina datorita factorilor externi ( spal multe vase si imi ating frecvent unghiile pentru ca imi place cum se simt pe piele )



17 comentarii:

  1. Foarte frumoasa oja :*

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am mai zis si-ti repet: nici nu stii cat de mult ma bucur ca-ti place oja ^_^. Si-ti multumesc tare mult ca m-ai mentionat, foarte dragut din partea ta ca ai facut asta. Si la mine se comporta la fel ca la tine, doar ca nu devine mai fina dupa ce spal vase mai multe zile. Probabil ca depinde de apa si detergent.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi dimineata cand m-am trezit, primul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi ating unghiile . Am luat-o razna ! Stii ce vreau sa fac ? Sa pun si un strat de lac, ma gandesc ca vor straluci SI mai tare...trebuie pus in aplicare neaparat.
      Iti multumesc inca o data !

      Ștergere
  3. O am si eu si chiar este deosebita ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da da da, e !
      La tine cate zile rezista pe unghii ?

      Ștergere
  4. E superba, nici nu-mi gasesc cuvintele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mare lucru cand spune Josephine asta :) Mai ales ca pun pariu ca are o colectie impresionanta de oje.

      Ștergere
  5. Wow, wow, wow, e geniala! Foarte frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este minunata!
    Imi doresc de foarte mult timp o oja de acest gen.
    Sa o folosesti cu drag in continuare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai frumoasa e!!Eu sincer nu am fost atrasa deloc de textura asta sand dar cand o vad pe asta mai ca mi-ar trebui si mie. Nici macar alea OPI nu m-au atras. Dar asta arata cu adevarat superb!:D

    RăspundețiȘtergere