Persoane interesate

joi, 9 mai 2013

Provocare machiaj - paleta Oh So Special de la Sleek


Hellloo !!!
Am uitat sa programez postarea asa caaaaaa m-am trezit de dimineata pentru a pregati pozele si a posta la timp. Greu e cand adormi tarziu si te trezesti devreme, mdea.

Pentru astazi, 9 Mai , noi bloggeritele romance v-am pregatit o serie de machiaje realizate cu paleta de la Sleek, Oh So Special . Va veti putea delecta cu 7 variante diferite, realizate binenteles cu aceeasi trusa. Daca o detineti si voi, ma gandesc ca postarile noastre vor fi o sursa buna de inspiratie, nu ?




Am folosit : 


Machiajul rezultat : 






fara blitz : 
 



Am colaborat cu :


Pe curand !


24 de comentarii:

  1. Aaa ce frumos arata!!! Mi-ar fi placut si mie paletica asta, nu stiu de ce nu o am pana acum... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma mir ca nu o ai si tu :) Las' ca ai alte farduri faine pe care noi nu le avem, deci se compenseaza :*

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult! :X Si daaa ,te invidiez maxim pentru ca mereu iti ies pozele perfect! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macro si blitz indiferent ca fac poze la lumina naturala sau nu . Hai sa facem schimb de aparate pt o luna :))

      Ștergere
  3. Ce romantic si girly e machiajul tau, imi place mult.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Really ? Ce bine, imi era teama ca prea multe nuante neutre dau machiajului o tenta cam sobra. >:D<

      Ștergere
  4. arata super bine! dar am o intrebare...ai gene false? se vad mai multe fire parca zburlite...
    nu ma intelege gresit. arata bine, doar sunt curioasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Port gene, cum sa nu. Nu am mai mentionat pt ca ma gandeam ca e evident.
      Este vorba despre o pereche de gene ciufulite, pentru un look cat mai natural, gypsy style :)) : http://www.kkcenterhk.com/images/Gypsy/Gypsy-Lashes-96-Black-1.JPG

      Ștergere
  5. :) Foarte dragut! Ce gene ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci !

      http://www.kkcenterhk.com/images/Gypsy/Gypsy-Lashes-96-Black-1.JPG

      Ștergere
  6. rozul ala movuliu face deosebit machiajul, in afara de creion nu am aplicat niciodata alta textura si ai lucrat foarte curat! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un creion am aplicat si eu, nu ma incumet sa pun farduri in zona aia umeda, chiar n-as vrea sa patesc ceva.
      Merci, asta da compliment.

      Ștergere
  7. superb machiajul!ti-a iesit minunat

    RăspundețiȘtergere