Persoane interesate

miercuri, 12 iunie 2013

Machiaj inspirat de ....


- scurt si la obiect :)) - 
Pentru ca e o scumpa si mai important, are un stil finut de a se machia. Daca ne-am cunoaste sigurrr vom descoperi ca avem multe lucruri in comun. Suntem doua finute :)) haha.
Mi-a placut un machiaj de-al ei foarte mult si poate parea ciudat, am simtit nevoia sa-l reproduc. Rezultatul final mi-a flatat trasaturile si planuiesc sa-l re-re-re-realizez de multe ori. 
Intre timp a mai realizat unul, asemanator cu cel care m-a inspirat.......curioasa coincidenta. 







* la lumina naturala, fara blitz - e cumintel, asa cum v-am obisnuit :)



Am folosit : 

Nuantele de maro nu mai retin din ce trusa fac parte, a trecut cam mult timp de la realizarea machiajului. Hmmm....



Pe curand !!!

35 de comentarii:

  1. Foarte dragut machiajul, si eu am inceput sa folosesc mai mult albastru de cand a venit vara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu-l folosesc deloc :)) Dar pentru poze meeeerge . Merci !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ale, Ale de cand tot zic ca te iau cu forta la un machiaj.....

      Ștergere
  3. cand ai facut tu un machiaj naspa... e foarte frumos, nu frumos cat de curat executat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, cum cand ? In data de 1 Aprilie :))
      Multumesc tare mult Mihaela ! :)

      Ștergere
    2. eh, ala a fost intentionat :P nu se pune:*

      Ștergere
  4. Un machiaj superb<3
    Imi place mult combinatia de culori!
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc cu Andreea ca altfel nu stiu daca as fi asociat aceste culori vreodata...
      Merci Yarina ! :)

      Ștergere
  5. superb! ♥♥

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. alentata mica...aproape ca m-ai facut si pe mine sa port albastru :)) aproapeee.

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca stiu ce-ai vrut sa scrii dar prefer varianta cu " alintata " mai degraba, nu........ pt ca nu prea ma consider.
      Aproape aaa ? Pe mine cred ca nimic nu ma poate convinge sa port albastru sau verde....

      Ștergere
  7. Whaaaat? Nu am cuvinte :D, pe bune! Esti super, mega, ultra talentata :X.

    RăspundețiȘtergere
  8. pune poza si full face :D
    f frumos machiajul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand o sa-mi machiez ambii ochi voi face si poze intregii fete :)) Pana atunci prefer sa nu sperii pe nimeni ....

      Ștergere
  9. Minunat arata machiajul tau. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. m-ai terminat. de fiecare data cand vad cate un machiaj de-al tau iti vine sa strig "tutorialul unde e?". stiu, te-am stresat deja cu tutorialul, dar sunt ata de frumoase incat vreau sa stiu si eu cum sa realizez unul macar pe 1/2 din frumusetea alor tale.
    ce farduri folosesti si de unde le procuri?
    poti face un machiaj de zi cu rubirose de exemplu? eu am o trusa de la rubirose si vreau sa vad ce "scoti" tu.
    si inca o data FELICITARI pentru tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, sa stii ca asta este o provocare pe care o voi lua in serios. Cauta trusa ta pe net si arata-mi o poza. S'ar putea sa o am.
      Fardurile sunt din trusa cu 88 de culori - varianta mata, apoi Sleek, Flormar (le recomand pe cele din gama Pretty) si Mua.
      Multumesc frumos Mihaela !

      Ștergere
  11. Vai, e suuuperb! Arata chiar superb!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos! ai un stil simplu si finut de a te machia .. imi place:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Cristina :) Pentru machiaje dramatice nu am curaj, deloc deloc .

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Multumesc :)
      Sper ca nu e strecurata o urma de ironie :))

      Ștergere
  14. chiar azi am fost pe blogul ei si am vazut frumusetea de machiaj <3 Imi place mult combinatia de culori folosita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Whaaat ?! Si eu te-am vizitat azi si ti-am admirat sprancenele dar n-am zis nimic ca eram pe fuga.
      Vezi ce chestie :))

      Ștergere