Persoane interesate

sâmbătă, 8 iunie 2013

Manichiura in degrade : piersica si roz


In ultima perioada din nou m-a apucat mania manichiurilor in degrade,  cea pe care o veti vedea astazi a fost facuta pe la 1 dimineata. Urma a doua zi  cursul festiv si-am zis ca merita efortul. De aceasta data mi-am pus banda adeziva pe toate degetele si nu a fost nevoie sa mai curat nimic nimic dupa. Singura problemuta a fost ca desi oja parea uscata inainte de culcare, a doua zi m-am trezit cu santuri si gaurele pe unghii, de la lenjeria de pat, binenteles.






Am folosit lacuri  colorate de la Farmasi, Colleen si unul incolor de la Flormar 



Pe curand !

26 de comentarii:

  1. Ce dragute sunt, simple si au iesit bine.
    Pupuci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma aventurez in modele mai complicate ca nu am talent la pictura :)) mi-as fi dorit dar nu voi forta nota, daca nu am, nu am.
      Merci !

      Ștergere
  2. Arata bine, imi place combinatia de culori:-)
    Mi-e dor si mie de o manichiura cu buretelul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. dar arata bine ,mie imi place ideia asta ..

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte dulce si frumoasa! :D
    Cat despre santulete.. Imi vede o prietena unghiile colorate in albastru metalic si zice "Intinde mana, sa vad!", iar eu "vezi ca e cu model cearceaf..". Se uita uimita la mine si ma intreaba "Asta ce tehnica mai e?!". :)) I-am explicat ac e tehnica mea - faci unghiile seara tarziu, stai 5minute [timp insuficient] si te bagi al somn. :)
    Acum am un top coat cu care nu mai am probleme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si uite asa inventam o tehnica noua :)))
      E cumva de la Orly lacul ?

      Ștergere