Persoane interesate

marți, 9 iulie 2013

Provocare - Lemonade splash!



Ah ce dor imi era de o noua provocare in blogosfera , zau asa !

De data aceasta am pregatit o manichiura si pentru realizarea ei am folosit :

 
Rezultatul ?

Degradeuri normal...la ce v-ati fi asteptat ?  :))) 


Si-am lucrat apoi un machiaj in ton cu manichiura pe care tocmai ati vazut-o :
lumina naturala:


Am folosit cateva pastile din paleta 88 , un tus negru de la Inglot si un tus cu sclipici verde ce in realitate sclipea de iti lua ochii nu alta.



Am colaborat cu urmatoarele mândruțe :

Macnetize - http://macnetize.com/


35 de comentarii:

  1. Ce-mi plac unghiileeee :O OMG <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie delooooc pentru ca au iesit neon, le-am si sters a doua zi :))
      De piticii pastelati nu mai scap.

      Ștergere
  2. wooooooooooooooooooow cat de bine poate sa arate <3 prea frumos <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Postarea asta a fost modesta daca ma intrebi pe mine, n-am excelat nici la mani si nici la machiaj.

      Ștergere
  3. Zău, mă omorâţi voi cu machiajele şi cu manichiurile. Eu tre' să mă străduiesc bine să iasă ceva cât de cât. Foarte fain arată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laaaasa ca ai reusit sa concepi o tinuta de am ramas gura casca si vorbesc foarte serios.

      Ștergere
  4. wow, un degrade SUPERB! <3 <3 <3 ti-a iesit foarte frumos si sunt sigura ca ai muncit destul de mult, dar rezultatul e superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In timp ce imi lipeam banda adeziva pe degete ma tot gandeam ca ar trebui sa renunt :)) Incepand cu pasul asta pana la ultimul , adica aplicarea lacului transparent cred ca mi-a luat cam 2 ore.
      Iti multumesc foarte mult Cossa :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Maaai de ce va plac voua culorile neon , nu pot sa inteleg :)
      Merci Cris ! :*

      Ștergere
  6. Imi plac extrem de mult ! ! ! Atat machiajul cat si manichiura :-D mi-ai dat idee de o noua manichiura :-)) te pup :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ? Ideea de degrade e buna, dar de culori neon nu .
      Merci Dalia :)

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Venind din partea ta adica o maestra in mani, sunt mega flatata :)
      Sar'na !

      Ștergere
  8. Cand am vazut ojele m-am gandit "Nu a facut machiaj?! :(".. eh, ce m-am bucurat pe urma! :))
    Manichiura e tare frumoase, dar chiar imi doream sa vad un machiaj si ti-a iesit superb! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fac mereu ca mi-e drag procesul, ma relaxeaza. La manichiura nu prea stau lucrurile la fel, fac pentru ca trebuie, imi impun.
      Merci Alexandra :*

      Ștergere
  9. omg omg , eu dc nu stiu sa fac ? :((
    frumoase ambele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Degradeuri ? Se fac super usor, rabdare sa ai ca in rest te descurci.
      Merci :*

      Ștergere
  10. Ce faina.i manichiura, te racoreste asa pe caldura asta:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci e semn ca manichiura e in ton cu provocarea , hiuh !
      E ca o gura de limonada rece cu frunze racoritoare de menta :))
      Multumesc Cristina :)

      Ștergere
  11. ce faine si vesele sunt :) love them!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vesele ? Ahaaa, deci si tie iti plac culorile neon :)
      Merci Alina :)

      Ștergere
  12. Nu mai tin minte daca ti-am comentat sau nu..stiu ca am intrat, am citit dar restul e in ceata:)) postarea ta am asteptat-o cel mai mult si nu m-ai dezamagit:D degradeul ti-a iesit super bine si machiajul nu mai zis, e marca daniela, to die for:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu patesc asta destul de des , in special la provocari.
      Imi ard obrajii, merci :*

      Ștergere
  13. superbe si unghiutele si machiajul! La unghii ai folosit tehnica cu buretele ca sa iti iasa degrade? merci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yep, buretel pentru vase, inmuiat putin in apa ca sa nu suga oja.
      Multumesc Ana :)

      Ștergere