Persoane interesate

vineri, 19 iulie 2013

Provocare machiaj oriental


I feel good, ta na na na na na ! 
A venit timpul pentru o noua provocare, de data aceasta usor mai restrictiva in comparatie cu celelalte. Avem voie sa ne inscriem doar cu machiaje si......nu oricare ci cu iz oriental. A da si sa nu uit de pozele full face, obligatorii ! 

Asadar am pregatit : 



Am folosit :

cu blitz :

fara blitz :


Gata !


Mândruțele cu care am colaborat sunt :

Pe curand !


35 de comentarii:

  1. Iti sta superb cu acest machiaj! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti superba!!! Iar machiajul...parca e si mai frumos cand sunt si poze full face :) Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaha deci zici sa continui cu pozele full face. Pai asta ar inseamna (la cat de lenesa sunt) sa postez un machiaj la 2 luni :))
      Sar'na :*

      Ștergere
  3. Oh, Doamne, cat de superb e! <3
    Oare cand nu o sa ma mai uimesti? ;))
    Am vazut si unghitele, tare frumoase!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super super usor de facut , trebuie doar multa bibileala, atat.
      Acum imi dau seama ca unghiile se potrivesc cu machiajul, uaaa :))
      Merci, pup si tie :*

      Ștergere
  4. Vaiiii! deci superb e prea putin spus.
    Imi place la nebunieeee.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos ti-a iesit!:X
    Bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Super dragut! Mie una chiar imi place :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Daaaaa si eu ma gandeam la asta, desi e cam dramatic totusi si-a pastrat din finete. Ma mir :))
      Merci Kleo :*

      Ștergere
  8. Imi place foarte mult machiajul tau, e foarte frumos executat :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Ce sa mai zic acum..... sar'naaa tare mult (ranjesc )

      Ștergere
  10. Absolut suuuperb ! :-D Pozele full face pentru mine au fost o provocare fiindca nu ies bine in poze asa ca greeeu mi-a fost sa gasesc niste poze acceptabile :-)) Pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa te inteleg, peste 200 de cadre a trebui sa fac ca sa pot selecta 10 . Cine spunea ca e piece of cake sa postezi pe blog & all ?
      Multumesc Dalia :*

      Ștergere
  11. Atat de frumoasa! :D
    Machiajul e superb realizat, imi place combinatia folosita si te prinde foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The power of make up, really ! :))
      Multumesc foarte mult Sunshine :*

      Ștergere
  12. abia asteptam sa vad machiajul asta la tine! femeie esti superba! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumos machiajul dar as fi vrut ceva mai indraznet de la tine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca putin negru era binevenit dar daca te referi la culori mai vii sa stii ca nu ma prea incumet sa le folosesc. Prefer sa raman la neutre, safe zone :)
      Merci Laura :)

      Ștergere
  14. frumos machiajul si imi plac si unghiutele

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna/Salut , numele meu este Bogdan , un mic blogger si observ ca ai un blog superb , as dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/descoperatravel .
    As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannerre asa ne promovam reciproc si astfel site-urile noastre vor evolua cat mai sus.Nu avem nimic de pierdut , nu sunt un escroc sa iti cer bani , etc.
    Adresa blogului meu : www.descopera-travel.blogspot.ro . ( page rank 3 , blogul contine de toate )
    Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe bogdan_burca@yahoo.com
    Like te rog la pagina .
    Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Super tare articolul! Mi-a placut foarte mult! Multumesc

    RăspundețiȘtergere