Persoane interesate

luni, 16 septembrie 2013

Degrade MOZ pe unghii



M-am convins in sfarsit ca tehnica e mai greu de realizat pe unghii scurte si nu la fel de spectaculoasa ca aici , aici sau aici .
Culorile se intrepatrund mai repede si daca nu se acorda suficienta atentie  e posibil sa rezulte pe toata unghia o singura culoare, nu trei.
Pasul urmator e sa le las din nou sa creasca si sa revin cu alte combinatii indraznete si spectaculoase :)
Dar pana atunci va las cu :




Pe curand !

24 de comentarii:

  1. foarte frumoase ti-au iesit! ;)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e maniiiii! Se vede exceptional!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti fana mozului deci, welcome to the club :)
      Merci Catalina :*

      Ștergere
  3. Vai, e absolut divin!!!
    Ieri mi-am taiat ghearele si sunt asa scurte, nu indraznesc sa fac niciun degrade.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti spun cum a fost la mine :)) haha
      Ma apucase o pofta nebuna de a-mi face degradeuri, imi strang repede toate ustensilele necesare si cand aplic baza " BANGGGG " , am unghiile scurte....cum naiba am uitat un detaliu atat de important ????
      Merci Alexantza

      Ștergere
  4. Superba e manichiura ta :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte draguta manichiura :) Pe unghiile scurte e o provocare si mai mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa cata dreptate ai Mihaela...la un moment dat imi venea sa renunt si sa raman cu ele pe jumatate vopsite .

      Ștergere
  6. superba combinaztia de culori <3 imi place MAXIM :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana, a fost mai mare provocarea sa o port :)

      Ștergere