Persoane interesate

joi, 31 octombrie 2013

Ce ma binedispune intr-o zi de toamna ?


Poate nu stiati dar toamna este anotimpul pe care il prefer cel mai mult. Vremea calduta si paleta de culori ma fac sa gandesc pozitiv, sa zambesc, sa ma bucur de lucrurile marunte ce ma inconjoara.
Este sezonul in care mananc mai mult, ma machiez mai mult, ma rasfat mai mult,  ies mai des in oras, .....nu am o explicatie peste asta, pur si simplu se intampla.

Pentru ca este o postare cumva  desprinsa din suflet, altfel spus 'mai pe feeling' va sfatuiesc sa va asezati confortabil, poate cu o cafea sau un ceai langa si sa parcurgeti  fara graba rand cu rand, fotografie cu fotografie.

Toamna este perioada in care reusesc sa acumulez 2-3 kilograme pentru ca devin mai pofticioasa si mai important, am de unde alege. Avem atatea sortimente de fructe si legume ....
Ma gandesc mai ales la gutuile peste care presar multa scortisoara si le adaug in iubitele mele briose.


Pentru ultima tura am folosit afine, gutui si mere . O nebunie , pe cuvant !


O sa inchei subiectul pentru ca imi fac pofta singura si nu-i bine, stocul de briose e zero barat. Cel mai purtat accesoriu este acest colier tomnatic pe care l-am lucrat acum aproximativ 1 an de zile. L-am gandit zile insir urmand ca apoi sa-l modelez si sa-l inscriu la un concurs despre care.....nu imi mai amintesc nimic. 


Singura modificare pe care am facut-o este ca am renuntat la  firele de lantisor, erau in plus.


Il port foarte des deoarece e versatil, se potriveste multor tinute de toamna, atat casual cat si mai elegante. Despre reactiile pe care le starneste nu mai amintesc, sunt pozitive oricum.
Multiplicarea lui nu prea mai e posibila pentru ca este un model unicat, nici daca doresc nu mai pot reproduce modelul, am folosit o combinatie de pigmenti despre care nici nu-mi amintesc. Asta pentru ca intru intr-un fel de transa cand lucrez, sunt in lumea mea din care atunci cand ies.... 'tabula rasa' !

Ce ma mai binedispune intr-o zi de toamna ?
Pozele cu accesoriile tomnatice carora le-am gasit stapane....in timp, binenteles.
Paleta de culori este cea a frunzelor in culori pamantii, veti vedea :

* unele chiar delicioase :))
mmmmmMMmmMM ! ^^^^





Urmatoarele inele sunt in stoc :
Pentru detalii click aici !


Ce ma mai binedispune toamna ?
Impachetarea comenzilor voastre :)


Mereu am zis ca tare as vrea sa va vad fețișoarele atunci cand desfaceti pachetele pe care vi le trimit prin Posta. Vreau sa fiu acolo si sa ranjesc cu toata gura si mai ales cu inima. Vreau sa ma bucur alaturi de voi caci altfel handmade-ul pentru mine nu mai are sens....

Trecem la decoratiuni ?

In acest anotimp scot la inaintare o cutiuta pe care am achizitionat-o la un targ de handmade. Este minunata si cu asta am spus totul. Tin minte ca am vorbit un pic cu artista dar au trecut ani de atunci si nu mai retin cum se numeste. Tare mi-ar placea sa vad daca a evoluat, daca si-a schimbat stilul....



Ce depozitez in ea ? 


....tot felul de prostioare si resturi de lut polimeric, printre care si o testoasa ciclop. A fost una dintre primele creatii :)) banuiesc ca se vede .  


avem si codita :)

In privinta manichiurii am preferat o oja galbena, bej sau rosie (de la Impala, e dumnezeiasca, ii voi face un review pentru ca merita cu adevarat) 


Am aplicat pe unghii primele 3 culori, peste care am aplicat un strat din ultima, un lac cu sidef auriu.


De cand am unghiile atat de scurte aplic oja si atat, mi-am luat adio de la degradeuri.

Aproape ca am terminat postarea si nu am amintit de machiaj, cum o fi posibil nu stiu.
Trusa preferata (fara sa stau pe ganduri) este Sunset de la Sleek. V-am zis ca in perioada asta ma machiez des,mult si fara bun simt ? Portocaliul, cuprul si nuantele rosiatice nu lipsesc :))
De acel albastru nu m-am atins niciodata pentru ca nu ma incanta, deloc deloc.



                                  Unul dintre machiajele de " zi " realizate cu Sunset :


Cu blitz cumințenia dispare :


De o perioada de timp port si rujuri, mare lucru. Aceasta toamna s-a lipit de mine acesta de la Pupa: 



Era sa uit, stiti bautura calda din nectar de gutui  "Winter Honey Moon " ? Se mai adauga miere, scortisoara si frica. E atat de buna....
Am incercat sa o fac acasa insa nu iese atat de buna, recomand nectarul cumparat chiar daca contine o multime de prostii. Sa ne rasfatam zic !
Daca doriti totusi reteta click aici ! (locul de unde am imprumutat si fotografia de mai jos)



Pentru aceasta postare am colaborat cu urmatoarele mandrute ale caror postari abia astept sa le rasfoiesc :

V-ati terminat ceaiul ?

10 comentarii:

  1. Toate ca tate dar eu am ramas cu imaginea brioselor la "bibilica".
    Yummm, yummm, yummm.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ce postare frumoasa! nu ma pot abtine sa nu iti admir, inca o data, talentul.
    bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uau, iti multumesc Meg...m-ai lasat fara cuvinte pentru ca eu nu privesc asa lucrurile, consider ca e nevoie doar de indemanare....nimic mai mult.

      Ștergere
  3. Super, yummy si de multe alte ori super! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. da, nu a fost ceai ci un pahar cu apă și multi vitamine :) și mie îmi place foarte mult toamna, mai ales cum e acum: caldă și plină de culori.
    iar brioșele arată delicios :x
    ești foarte talentată, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa-mi suplimentez si eu alimentatia cu un complex de vitamine si minerale....hmmmm.
      Merci Simina :)

      Ștergere
  5. bijuteriile sunt superbe si briosele arata delicios :D

    RăspundețiȘtergere