Persoane interesate

marți, 29 octombrie 2013

Into the sun - machiaj 100% mat


In cazul meu tutorialele de machiaj creaza dependenta si de cele mai multe ori imi transmit o stare de..... neliniste sa-i spun, adica un chef nebun de machiat. Aproape ca nu ma pot stapani :))
Asa a fost si in acest caz, m-am plimbat un pic pe youtube si mi-a venit un cheeeef....
Am zis ca trebuie neaparat sa folosesc portocaliu iar in rest nu conteaza, ma hotarasc pe parcurs.





Into the sun....


Pozele cu blitz :




Sa va prezint exact ce am folosit :

-tus negru Inglot , care apropo mi s-a intarit dupa nici 3 luni (70 lei irositi)
- gene false Ardell care nici nu meritau a fi mentionate deoarece sunt tare uratele
- fardurile despre care nu am nimic de obiectat :


Pe curaaaand :)

14 comentarii:

  1. Suuuperb ! ! ! Imi place enorm de mult. Cu siguranta il voi purta :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut :X Imi place la nebunie, eu sun fan mat mat :D

    Fullface de ce nu vedem :-w??

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca nu ai aruncat tusul !! punel 30 sec la microunde sau intr o punda si apoi intr un vas cu apa fierbinte!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte, foarte tare ti-a iesit!
    Mi-e dor sa ma mai machiez si eu cu farduri mate, ale naibii toate din project pan au un sidef criminal :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) observ ca tu chiar te tii de project pan....

      Ștergere
  5. Incearca tusul de la MAC dai un ban dar este genial la capitolul asta. Eu am unul de trei ani de zile si inca nu si-a schimbat consistenta mai deloc. Mi-am cumparat intre timp altul, dar parca tot imi pare rau de cel vechi sa il arunc :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Idee de postare. Comparatie intre cel vechi si cel nou. Thanks!

      Ștergere