Persoane interesate

luni, 21 octombrie 2013

Un mic dejun perrrr-fect !



In ultima perioada dupa ce imi beau portia de apa (500 ml) ma delectez cu un mic dejun absolut delicios.


  iaurt grecesc
 o banana coapta
afine (congelate)
fulgi de ovaz
miere
si
multa multa scortisoara
(Deena sper ca citesti , muahaha)


O masa satioasa (datorita fulgilor & bananei) si extrem de aromata (datorita scortisoarei, binenteles) pe care o savurez cat pot de des.

Anul acesta am congelat 2 kg de afine si nici bine nu a venit frigul ca deja le-am terminat. La iarna ce o sa fac oare ? As fi avut nevoie de macar 10 kg :)) pentru ca le mananc atat in aceasta combinatie cat si in briose (alt desert delicios).

Apropo de briose :

Daca incercati aceasta combinatie nebuna scrieti-mi :)
Pe curand !

19 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Tu ai gustat din versiunea imbunatatita a brioselor din poza care nu au nici cacao si nici scortisoara.

      Ștergere
  2. Yamiiiii. Banana cum o coci?

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. yum-yum!

    bine, eu as pune lapte de migdale in combinatia asta. e marea mea iubire (mi-l fac singura, cel din comert e plin de zahar si e-uri).

    foarte, foarte bine ca bei apa inainte! ai putea sa bagi si niste spirulina inainte de masa cu 30 de minute. e minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat sa fac lapte de migdale dar..... parca nu mi-a iesit asa bun, avea gust de aracet.
      Spirulina am de la Hofigal dar am facut prostia sa cumpar comprimate si nu capsule. Nu ma impac bine cu ele pt ca imediat ce le inghit incep sa se inmoaie/imprastie si prefer sa se intample asta in stomac nu inainte. Bine ca mi-ai amintit sa cumpar din nou, CAPSULE . De la ce firma le ai tu ?

      Ștergere
  4. Stiti ce fac acum ? Servesc micul dejun :) Pe cuvant de brasoveanca !

    RăspundețiȘtergere
  5. Yamiiiiii!!!!
    Arata delicioas!!!
    Dupa parerea mea micu dejun nu are cum sa fie plictisitor:p
    Ai incercat :Iaurt grecesc cu un pumn de nuci(yamiii)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am pus si nuci de data asta si clar schimba textura. Mai lipsesc migdalele :))

      Ștergere
  6. Un mic-dejun supersanatos si delicios:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Astazi din nou mananc aceasta delicatese si va citesc comentariile. Am pus si nuci si e interesanta combinatia....crantz crantz crantz .

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie neaparat sa-mi spui cum m-ai machiat k mi-a rezistat si a doua zi!!!<3 Love the breakfast idea:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai putea publica reteta beioselor? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de bine arata micul dejun... si eu mai mananc dimineata iaurt cu banana si cereale... dar afinele trebuie sa fie delicioase!!
    Briosele arata demential, n-am facut demult... oricum cu afine n-am incercat niciodata :)

    http://diana.doubleweb.ro/red-temptation/

    RăspundețiȘtergere