Persoane interesate

luni, 11 noiembrie 2013

Sfarsit de toamna....


...... pe care am reusit sa-l imortalizez intr-un cadru, intr-un experiment sub forma unui machiaj.

O creatie prin intermediul careia  mi-am pus sufletul pe tava, asadar, serviti-l :  



Se spune ca un artist atunci cand creeaza - se spovedeste, se descarca de toate emotiile negative ce ii incarca sufletul si mintea. Se elibereaza .



Sa fie oare adevarat ? Gandurile pozitive, pline de lumina si pace sunt mai putin prodctive in activitatea artistului ?
Nu inspira ? Nu motiveaza ?


Oare chiar toate operele valoroase se nasc din frustrari , din regrete ?


Am folosit 2 palete de la Sleek : Sunset si Oh So Special. Din prima mi-a facut cu ochiul portocaliul iar din a doua rozul de sus si cel mai deschis maro sidefat. A da si negru, mult negru.

12 comentarii:

  1. Imi place machiajul, e in culorile ce le folosesc cel mai des :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa procedez si eu , merg la sigur daca ma hotarasc sa le folosesc. Imposibil sa dai gres :)

      Ștergere
  2. e superb, ca de obicei dar mai vreau si altceva de la tine, alte stiluri, alte forme

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, am inteles- sa traiti ! Parca prea am intrat intr-o rutina a postarilor...hmmm.

      Ștergere
  3. Sunt culorile pe care le folosesc cel mai des...:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost tentata sa-ti scriu ca si eu le folosesc pe acestea cel mai des dar mi-am dat seama ca mai tot timpul sunt nemachiata :)) Liar liar pants in fire !

      Ștergere