Persoane interesate

luni, 30 decembrie 2013

Pentru ca vreau sa vina primavara....


Banuiesc ca si voi v-ati saturat de vremea asta urata, este penultima zi din luna Decembrie iar afara  e caldut, ca de primavara.

Simteam nevoia de a realiza un machiaj cat  mai colorat si iata ca mi-a iesit, cat de bine.....voi sa-mi scrieti :


fara blitz ....
.....mult, mult mai cumintel si mai purtabil

Si un ultim cadru, nu e clar insa machiajul se vede tare bine, mai ales verdele deschis de pe 'linia apei'


Am folosit trusa cu 88 culori si mi-am trecut pensulele in toate nuantele de mov, roz, albastru ,verde, 2 pastile de galben si una de portocaliu :)) Specific mie...

Pe curand !

10 comentarii:

  1. M-am inspirat de aici : http://dragonfly-accessories.blogspot.ro/2011/08/machiaj-inspirat-din-anii-80.html

    Merci :)

    RăspundețiȘtergere
  2. chiarda un aer primavaratic,dar pana acolo..sa vedem ce purtam ka revelion!
    te pupsi iti doresc un an nou plin de impliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In seara de rev, m-am asezat in fata oglinzii si m-am hotarat in 30 de secunde in leg cu ce voi face. Machiajul pe care il fac mireselor :))
      Iti multumesc pentru urari, sa ai un an asa cum ai visat !

      Ștergere
  3. Ti-a iesit superb! <3
    La multi ani!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. hei! ce eyeliner folosesti? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna intrebare .... cred ca e un tus lichid de la L'oreal sau in cel mai rau caz Inglot-crema (nu-l recomand)

      Ștergere