Persoane interesate

vineri, 24 ianuarie 2014

I dare you ! (provocare blogosfera)



Cred ca sunteti deja familiarizate cu provocarile ce se desfasoara in blogosfera romaneasca de beauty. Laa aceasta editie sarcina noastra a fost sa reproducem acest minunat machiaj :

http://instagram.com/p/irEoILNcgC/#

Gorgeous, nu ?
Bine , bine dar.....cine poate sa foloseasca exact aceleasi produse ca si Stephanie ? Adica pigmenti MakeupGeek si alte comori ce la noi in tara nu se comercializeaza ? Ei, acesta este motivul pentru care provocarea a fost una grea, s-au purtat tot felul de discutii intre noi in care ne-am sfatuit in legatura cu nuantele pe care le-am putea folosi :
 " vezi ca nuanta x s-ar putea sa fie  in paleta y, alta asemanatoare e in paleta z " si tot asa....

Rezultatul meu e urmatorul :





M-am folosit de paleta Naked 2 si Sleek- Snapshots :)

Mândruțele cu care am colaborat sunt :


24 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Gya, iti foarte multumesc. Stii ca tu m-ai determinat sa exersez si sa progresez nu ? Te-am stresat de n ori scriindu-ti pe blog :))

      Ștergere
  2. imi place:D
    Arata foarte bine:*

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Iiiii la ea :) (ce bine ca nu ma vezi in momentul asta...de-ai vedea ce fata am :)) )

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Astept sa vad si versiunea ta, Ankule ! Bataie daca nu !

      Ștergere
  5. Foarte frumos ti-a iesit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am deschis toate linkurile sa ma uit la toate :))))
    http://allaboutmakeupandbeauty.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca ne-am atins scopul prin aceasta colaborare. Ma bucur ca ti-ai facut timp si ai vizitat toate tipele participante :)

      Ștergere
  7. Superb! Ce curat lucrezi, perfect si luminos!

    RăspundețiȘtergere
  8. a iesit superb ...imi place cum ai evidentiat delicat frumusetea ambelor nuante principale folosite, un machiaj pe care mi l-as face "cadou" in seara de 8 martie

    RăspundețiȘtergere