Persoane interesate

marți, 1 aprilie 2014

Manichiura in degrade, culori tropicale


Mania pentru manichiurile in degrade a revenit, in sezonul rece disparuse si chiar uitasem de ea. Am purtat unghiile ‘naked’ si taiate cat mai scurt  cateva saptamani. Sunt convinsa ca si voi aveti astfel de perioade…
Intre timp le-am lasat putin sa creasca, tocmai pentru a-mi aplica acrilicele in degradeuri apetisante.

Dupa ce m-am gandit bine ce sa aleg, am intins mana dupa :

alb

portocaliu

roz ciclam

 

1
2
3
6
4

In poze manichiura are deja 4 zile si arata chiar decent avand in vedere faptul ca spal foarte multe vase. Cred ca lacul incolor aplicat in fiecare zi a contribuit semnificativ la rezistenta dobandita.
Red heart

14 comentarii:

  1. wow~ imi place tare mult ce ti-a iesit! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine! pot sa te intreb cum le'ai facut? Pentru ca am incercat si eu dar nu au iesit deloc si m'am gandit ca trebuie sa fie un trick ceva.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well , iti pregatesti unghiile cu un strat de acrilic alb, dupa iei un burete, il umezesti, asezi culorile pe el si tapotezi pe unghie..... in cel mult 3 straturi.

      Ștergere
  3. Am un net slab la munca...nu stiu daca s-a postat comentariul, asa ca il mai scriu o data :)))
    Ce frumoase sunt!!!! Si culorile la fel...ma duc cu gandul la un apus de vara! Oh, daca as avea si eu indemanare la unghiute :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb degrade! : x
    http://www.dittanail.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. uau ce frumos, zici că sunt niște mici flăcări!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos se vede <3
    http://unghiutele.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte frumos!

    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere